"איבדו את המנדט"

חמאס: "נסיונות פת"ח להגיע להפסקת אש - מגעילים"

לפי דיווח ב'גרוזלם פוסט', ארגון הטרור חמאס התבטא אמש (ראשון) כי הוא 'נגעל' מכך שתנועת פת"ח משתפת פעולה עם נסיונות להביא להפסקת אש באזור רצועת עזה (חדשות)

בכירי חמאס לאחר הפסקת אש בתיווך הפת"ח ב-2017 (צילום: עבד ראחים כתיב / פלאש90)

ארגון הטרור חמאס התבטא אמש (ראשון), כי הוא 'נגעל' מכך שתנועת פת"ח משתפת פעולה עם נסיונותיהם של האו"ם והמודיעין המצרי להביא לרגיעה באזור רצועת עזה.

על פי הדיווח בג'רוזלם פוסט, הסוגיה גורמת שוב לסכסוך בין שני הארגונים הפלסטיניים, שחתמו ב-2017 על הסכם פיוס לאחר יריבות ממושכת. פת"ח, כך על פי הטענות, משתף פעולה עם יוזמות בינלאומיות להביא לסיום הטרור ולהפסקת אש ברצועה, אך בכך פועל להמשך "הסגר על עזה", כלשון חמאס.

נשיא הרש"פ, אבו מאזן (צילום: פלאש 90)

דובר חמאס, סמי אבו זוהרי, תקף את ארגון פת"ח בטענה כי הוא יוצר "קמפיין הסתה סיסטמתי" כלפי חמאס. לדבריו, "על פת"ח להבין כי הוא איבד את המנדט. פת"ח היא סתם עוד סיעה, ותקופת הכהונה של מנהיגה כבר הסתיים לפני שנים".

בכך רמז החמאס לאבו מאזן, נשיא הרשות הפלסטינית, המשמש גם כיו"ר הסיעה המושלת - פת"ח, ואחד ממייסדיה. אבו מאזן נבחר ב-2005, וב-2009 הוארכה כהונתו ללא הגבלת זמן. החמאס הודיע אז בתגובה כי אינו מכיר בו כנשיא, ומאז אינו חוסך בביקורת נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר