כתב אישום

גנבו לוחות זיהוי, חטפו ילד והעבירו אותו לרשות

כתב אישום חמור יוגש היום כנגד שלושה חושדים בחטיפת הילד כרים ג'מהור בחודש שעבר. מהחקירה עולה כי הרקע לטיפה: חוב של בני המשפחה • כך בוצעה החטיפה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה )

כחודש לאחר חטיפתו של הילד כרים ג'מהור, פרקליטות המדינה תגיש הצהריים (שלישי) כת באישום חמור כנגד החשודים במעשה החמור.

האירוע החל כאשר לפני כחודש התקבל במשטרה דיווח על חטיפת ילד בן 6 מביתו. בעקבות קבלת האירוע החלו חוקרי יחידה מרכזית במשטרה בחקירה אינטנסיבית לאיתורו של הקטין, במסגרת מאמצי האיתור ותוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים רבים, יצרו החוקרים מגע עם אנשי קהילה במגזר הערבי וביחד פעלו לאיתור מיקומו של הקטין והשבתו לחיק משפחתו.

מחקירת המשטרה התברר כי בטרם החטיפה, קשרו מספר חשודים קשר לחטיפה וזאת על רקע חובות של משפחת הקטין. במסגרת קשירת הקשר, החשודים נפגשו במתחם האיירפורט סיטי וגנבו לוחיות זיהוי של רכב שחנה במקום.

בהמשך ועם הגיעם לאזור המשולש, החליפו את לוחיות הזיהוי ברכבם בלוחיות המזוייפות שגנבו ונסעו לכיוון בית משפחת הקטין. שם, בנוכחות בן משפחה בן 10, חטפו את הקטין והכניסו אותו בכוח לרכב.

עוד התברר מהחקירה כי הקטין נחטף והועבר עוד באותו היום מחוץ לשטחי המדינה, שם הוחזק מספר ימים עד להשבתו לארץ. חוקרי המשטרה עצרו 4 חשודים תושבי לוד בחשד למעורבות בחטיפת הקטין ומעצרם הוארך בבימ"ש השלום בראשל"צ מעת לעת.

היום, כאמור, בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם בעבירות חטיפה לשם סחיטה, זיוף סימני זיהוי של רכב, פירוק חלקים מרכב, קשירת קשר לביצוע פשע, הכשלת שוטר ושיבוש מהלכי חקירה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר