אחרי 4 שנים

לראשונה: בד"צ 'העדה החרדית' נגד הקומזיץ באלעד

לראשונה לאחר 4 שנים בד"צ 'העדה החרדית' יוצאים נגד הקומזיץ הנועל את אירועי בין הזמנים בעיר אלעד וקורא לציבור שלא להשתתף בו • " וכל מי שבידו למחות יתברך" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הקומזיץ בשנה שעברה (צילום: נתי אלבר)

כמידי שנה בשניםה אחרונות, גם השנה, עם סיום חופשת בין הזמנים, צפוי להתקיים בסוף השבוע קומזיץ בין הזמנים המרכזי בעיר אלעד, אלא שהפעם הוא זוכה למתקפה מצד 'העדה החרדית'.

בהופעה המיועדת עבור המשפחות ותלמידי הישיבות תושבי העיר צפויים לשיר אמני הזמר החסידי שלומי גרטנר, מוטי שטיינמץ לצד רולי דיקמן, ילד הפלא נתנאל מנת ותזמורתו של רובי בנט ומקהלת מלכות.

מוטי שטיינמץ בקומזיץ בשנה שעברה (צילום: נתי אלבר)

אלפים צפויים להשתתף באירוע בפארק אלעד שנערך מדי שנה באישורו של המחנך הרב מרדכי בלוי וצפויים כשמעגל סגור יועבר לנשים ובנות בהיכל הספורט.

אלא שהשנה לראשונה בוחרים בבד"צ 'הערה החרדית' לצאת באופן חוצץ נגד האירוע אותו מגדירים כערב שירה שנאסר על ידי גדולי ישראל, זאת למרות שהאירוע מתקיים זה כמה שנים.

במודעה שפורסמה ע"י בית הדין, תחת הכותרת "למען דעת", נכתב: "נודע כי רוצים לקיים בעיר אלעד בימים הקרובים ערב מיוחד לשירה כאילו בהכשר ובכסות תורנית לבני הישיבות. אשר על כן הננו מודיעים כי הוא בכלל ערבי שירה שנאסרו מקדמת דנא על ידי מרנן ורבנן הגאב"ד וחברי הבד"צ ומאורי הדור הקודם ואין להשתתף בהם ללא הוראת היתר וקלות כי היום אומר לו וכו'".

עוד הם כותביםכי "וכל בן תורה וירא שמים אינו משתתף באירועים כאלו, וכל מי שבידו למחות שלא יפשה הנגע לשאר ערי הקודש חלילה, יתברך בברכת התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר