עימות בחירות

ניסנקורן: "תומך באלקין". ליאון: "תמיכה חסרת משמעות"

יושב ראש ההסתדרות, אבי ניסנקורן, פרסם סרטון בו הוא קורא לתמיכה בשר אלקין לראשות העיר ירושלים: "אתה יכול להיות ראש עיר מעולה" • במטה ליאון מסרבים להתרגש (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משה ליאון וזאב אלקין (צילום: הדס פרוש - פלאש 90 ומארק ישראל סאלם)

פילוג בהסתדרות: בעוד יו"ר מרחב י-ם בהסתדרות הודיע על תמיכה במשה ליאון, יו"ר ההסתדרות הארצית אבי ניסנקורן הודיע על תמיכה בשר זאב אלקין.

יושב ראש ההסתדרות, אבי ניסנקורן, פרסם סרטון בו הוא קורא לתמיכה בשר אלקין לראשות העיר ירושלים: "אני בטוח שתהיה ראש עיר מעולה וממלכתי שפועל לטובת כלל אזרחי ירושלים".

יו"ר ההסתדרות ניסנקורן (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

לאחר הודעת התמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר זאב אלקין זוכה היום לתמיכה משמעותית ולא צפויה מיו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן במירוץ לראשות העיר. תמיכתו של ניסנקורן חשובה ולא צפויה, בשל העובדה כי הוא נחשב לאחת הדמויות המשפיעות במפלגת העבודה, ומביע תמיכה ברורה בשר מהליכוד המועמד לראשות העיר.

אלא שמאחורי הקלעים התרחשה דרמה. בעוד משה ליאון היה אמור לכנס מסיבת עיתונאים משותפת עם דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב י-ם, במטה אלקין עמלו לזרז את הודעת התמיכה של ניסנקורן בליאון, מה שהביא לדחיית מסיבת העיתונאים של ליאון.

סרטון התמיכה של אבי ניסנקורן בזאב אלקין

דני בונפיל עצמו מסרב להתרגש מתמיכת ניסנקורן באלקין. לדבריו בראיון ל'מיינט ירושלים', "עם כל הכבוד לניסנקורן, ויש לי הרבה כבוד אליו, מותר לו לחשוב אחרת ממני". עוד הוסיף: "אני בכל אופן עם משה ליאון כבר שש שנים, ואף אחד לא יוכל להפריד בינינו. בשבוע הבא אתה תראה שאם השבוע היו צריכים להיות 40 וועדים, שבוע הבא יהיה כפול ואולי עוד הרבה יותר".

מטעמו של משה ליאון נמסר: "אנו מזכירים לזאב אלקין, כי הוא מתמודד בירושלים ולא בתל אביב. הודעת התמיכה של יו"ר הסתדרות העובדים בירושלים, דני בונפיל, שמייצג למעלה מ-90 אלף עובדים ירושלמים, הכניסה את אלקין לפאניקה, עד כדי כך שהוא החליט לגייס תמיכה חסרת משמעות מאנשי ההסתדרות בתל אביב. זו הוכחה נוספת לכך שאלקין פועל כאחרון העסקנים ומייצר קומבינות, במקום דאגה אמיתית לתושבי ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר