הסתה מבית

הקמפיין המסית של הבית היהודי חזר - ובנט עצר את התקציב לסניף הירושלמי

הבית היהודי בירושלים בראשות חגית משה החזיר את הקמפיין המסית נגד המגזר החרדי - וספג סנקציה קשה מהמפלגה: "כל עוד הקמפיין יימשך הסניף לא יקבל את התקציב" אמר ח"כ בצלאל סמוטריץ ל"כיכר השבת" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
חגית משה, לצד הקמפיין של רשימתה (צילום: מאיפ אלסטר - פלאש 90 וסניף הבית היהודי בירושלים)

למרות הסערה והביקורת הרבות שחטפו, במפלגת 'הבית היהודי' בירושלים החליטו להחזיר את הקמפיין המסית נגד החרדים. במודעה שהופצה הערב נכתב: "רק בית יהודי מנצח יבלום את השפעת החרדים בעיר". כך נחשף הערב (ג') ברשת 'קו עיתונות'.

בסטיקר החדש נראים שלושת המועמדים לראשות העיר ללא התחפושת לחרדי. כזכור, בקמפיין במהדורתו הראשונה שנחשף אתמול (שני) ב'ידיעות אחרונות', הוצגו המועמדים לראשות העיר, השר זאב אלקין, משה ליאון ועופר ברקוביץ', עם לבוש חרדי ופאות ארוכות לצד הכיתוב: "בזמן שהם חרדים לגורלם, רק בית יהודי חזק יבלום את השפעת החרדים".

לאחר פרסום הקמפיין המסית, הגיבו פוליטיקאים, אישי ציבור ועיתונאים וגינו את הקמפיין המסית. אלא שלמרות זאת החליטו בבית היהודי הירושלמי להחזיר את הקמפיין.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי' הגיב הערב (ג') בשיחה עם 'כיכר השבת' ואמר: "התקבלה החלטה מפלגתית לעצור את מימון המפלגות לבית היהודי בירושלים". לדברי סמוטריץ', "הקמפיין זוכה לגינויים מקיר לקיר במפלגה, כל עוד הקמפיין המסית יימשך הם לא יזכו לתקצוב". אומר סמוטריץ'.

בסיעה המקומית ניסו להסביר את הקמפיין המסית כי "זה אינטרס עליון של תושבי ירושלים והציונות הדתית שירושלים לא תהפוך לבני ברק. אין לנו דבר וחצי דבר נגד החרדים אך מציאות החיים מוכיחה שהפיכת ירושלים ליותר ויותר חרדית מרחיקה ממנה את הציבור הציוני והחילוני".

צפו גם:

עופר ברקוביץ בראיון ל"כיכר השבת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר