מינוי ראש אגף

עימות בין השב"כ למשרד ראש הממשלה

מינויו של ראש אגף ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה גורם לעימות בין אנשי המשרד לשב"כ שדורש כי לתפקיד ימונה איש מקצוע חיצוני ולא סגנו של הפורש מתוך המשרד (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90)

מינוי של ראש אגף ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה גורם לעימות חריף בין המשרד לבין השב"כ. כך על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות'. הסיבה: דרישת השב"כ למינוי איש מקצוע חיצוני המתמחה באבטחת אישים ולא איש מתוך המשרד כפי שרוצים במשרד ראה"מ.

העימות התעורר בשל מעברו הבלתי צפוי של אלון אפני ששימש בתפקיד 13 שנה, לראש אגף הגיור במשרד ראה"מ. במשרד רצו למנות את סגנו רועי לייזר לתפקיד אולם כאמור בשב"כ דורשים שהתפקיד יהפוך להיות מקצועי וחיצוני.

השב"כ הציע להפריד בין תפקיד קב"ט המשרד, שיכול להיות מינוי פנימי של משרד רה"מ, לבין תפקיד ראש אגף ביטחון וחירום שצריך להתמנות בתיאום עם שב"כ. על פי הדיווח ראש הממשלה נתניהו נדרש להתערב בסכסוך וצידד בעמדת השב"כ.

ראש אגף ביטחון וחירום במשרד רה"מ אחראי בין השאר על סוגיות שקשורות לאבטחת ראש הממשלה ועל תיאום אבטחתם של ילדי רה"מ ורעייתו, נושא שעלה לא מעט בשנים האחרונות לכותרות בשל פרשות שונות הקשורות לכך ובשב"כ רוצים ככל הנראה שהשיקולים יהיו ביטחוניים ומקצועיים בלבד.

ממשרד רה"מ נמסר ל'ידיעות': "בניגוד לנטען אין עימות בין משרד רה"מ לשב"כ. בימים אלה מתקיים שיח בין הגורמים הרלוונטיים לגבי דרישות הסף של התפקיד".

בשב"כ ביקשו שלא להתייחס לידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר