כ-60 טילים לישראל; השיגורים נמשכים

חמאס: 'הגיע הזמן להגיב על דם הקדושים; עזה - שדה קרב'

צה"ל תקף הערב 12 מטרות טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, אך ארגון הטרור ממשיך כל העת בשיגורי מטחים כבדים לדרום, תוך שהוא מבטיח: "ההתנגדות עוד תהפוך את המאזניים" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באב תשע"ח | 08.08.18
תיעוד מהתקיפות בעזה (צילום: דובר צה"ל)

גם תקיפת צה"ל בעזה, שעדיין נמשכת, לא מצליחה לגרום להפסקת שיגורי הרקטות על ידי ארגוני הטרור לעבר ישובי הדרום.

מדי כמה דקות מתבצע שיגור טילים נוספים, שכ-60 מהם כבר נחתו הערב בשטח ישראל. רובם בשטח פתוח, אך כמה שנחתו מוקדם יותר בתוך העיר שדרות, ולא יורטו, גרמו ל-17 נפגעים, בהם אב ובנו בן ה-13.

לפני זמן קצר פרסם חמאס הודעה תוקפנית, בה נאמר: "הגיע הזמן להגיב על דם הקדושים ולקיים את המשוואה. עזה תהפוך לשדה קרב וההתנגדות תהפוך את המאזניים".

מפה אווירית של התקיפות בעזה (צילום: דובר צה"ל)

מנגד גם ישראל משדרת רוח קרבית, ובתדרוכים של גורמי ביטחון בכירים נמסר בין היתר, כי התגובה של צה"ל "תהיה משמעותית, ככה כמו שצריך. לא נשחק פינג פונג".

לשם כך יכנס ‏בשעה הקרובה ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות ביטחונית בקריה בתל אביב, עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המל"ל.

עוד קודם עדכן דובר צה"ל, כי מטוסי קרב תקפו הערב (רביעי) 12 מטרות טרור לאורך רצועת עזה בהם מפעל לייצור רכיבים המיועדים לבניית מנהרות ולוחות בטון למנהרות, פיר מנהרת טרור ימית במרחב החוף.

עוד הותקפו, יעדי טרור במספר מתחמים צבאיים ביניהם אתרים לייצור אמצעי לחימה ורקטות ומתחם צבאי המשמש כמחסן לוגיסטי מרכזי.

עזה, הערב (צילומי מסך: מתוך פייסבוק)

גם מפעל לייצור רכיבי המנהרות, אתר שיועד למלון ועליו השתלט ארגון הטרור חמאס בשנת 2012 ומייצר רכיבים למנהרות טרור בכסות אזרחית, ספג את תקיפת צה"ל.

התקיפה בוצעה כאמור בתגובה לשיגורים לעבר שטח ישראל ולירי לעבר כלי הנדסי של צה"ל מוקדם יותר היום.

"ארגון הטרור חמאס ממשיך בפעולות הטרור נגד כוחות צה"ל ותשתיות הביטחון ובניסיונותיו לפגוע באזרחי ישראל", נאמר בהודעת הצבא. "חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות על אזרחי ישראל".

לפי הדובר, "בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס. צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש להמשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר