"מערכה נגד הטרור"

נתניהו: "אנחנו בעיצומה של מערכה נגד הטרור בעזה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר להפסקת האש ברצועת עזה ואמר: "אנחנו בעיצומה של מערכה נגד הטרור בעזה. יש בה חילופי מהלומות, זה גם לא ייגמר במכה אחת" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Alex Kolomoisky)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית, להפסקת האש ברצועת עזה וטען: "אנחנו בעיצומה של מערכה נגד הטרור בעזה. יש בה חילופי מהלומות, זה גם לא ייגמר במכה אחת".

לדברי נתניהו: "הדרישה שלנו ברורה - הפסקת אש מוחלטת. לא נסתפק בפחות מזה. עד עתה השמדנו מאות מטרות צבאיות של החמאס, ובכל סבב תקיפות גובה צה"ל מהחמאס מחיר כבד נוסף. אני לא אחשוף כאן את התוכניות המבצעיות שלנו, הן מוכנות. המטרה שלנו היא להשיב את השקט לתושבי הדרום ולעוטף, המטרה הזאת תושג במלואה".

ראש הממשלה התייחס להנפת דגלי פלסטין במהלך הפגנת הערבים בכיכר רבין אמש ואמר: "אמש קיבלנו עדות חותכת להתרסה נגד קיומה של מדינת ישראל ולנחיצותו של חוק הלאום. אנחנו ראינו אתמול את דגלי אש"ף מונפים בלבה של תל אביב. שמענו את הקריאות: 'בדם ואש נפדה את פלסטין'.

"רבים מהמפגינים רוצים לבטל את חוק השבות, הם רוצים לבטל את ההמנון, הם רוצים לקפל את הדגל שלנו, הם רוצים לבטל את ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ולהפוך אותה, כפי שדובריהם אומרים, למדינה ישראלית-פלסטינית, ואחרים אומרים: מדינת כל אזרחיה"

"בדיוק לשם כך העברנו את חוק הלאום", הדגיש נתניהו: "אנחנו גאים במדינה שלנו, אנחנו גאים בדגל שלנו, אנחנו גאים בהמנון שלנו. ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית. זכויות הפרט של אזרחיה מעוגנות היטב בחוקי יסוד ובחוקים אחרים. עכשיו ברור מתמיד שצריך גם את חוק הלאום.

"צריך אותו כדי להבטיח את עתידה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אנחנו העברנו את החוק הזה ואנחנו נשמור על החוק הזה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר