בשורה משמחת

לראשונה: ישי ריבו יופיע נפרד בבניני האומה

הכוכב המצליח יופיע לראשונה במופע להקה מלא בבניני האומה בהפרדה מלאה ועם להקת זושא מניו יורק. ריבו: "זו הזדמנות לתת לקהל הזה שתמיד מפרגן ורוכש" (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
ריבו בקיסריה (צילום: ליאור כתר)

כוכב המוזיקה היהודית, ישי ריבו, האיש שכבש בשנים האחרונות את כל אולמות המופעים בישראל, כולל מופע סולד אאוט בקיסריה שזכה לשבחים רבים, אך עד היום רוב המופעים שנערכו לא היו נפרדים מלבד כמה מופעים קטנים יחסית שבדרך כלל לא היו בהרכב מלא אלא רק בשלישיה אקוסטית או בהופעות בהן התארח או ביצע שירי חב"ד דוגמת סדרת 'צמאה'

לקראת חג הסוכות בישר הזמר על מופע מיוחד למקפידים על הפרדה מלאה, "אני מתרגש מאוד לספר לכם שבסוכות הקרוב אני זוכה לראשונה להפיק מופע בישיבה נפרדת לקהל הרחב וזה לאור הביקוש הרב שאני מקבל מהקהל דתי/חרדי בארץ ובעולם", אמר ריבו כשהוא מספר כי מדובר במופע שייערך בבנייני האומה בירושלים.

"האירוע הזה מרגש אותי מאוד מהסיבה שאף פעם לא הייתה לי באמת ההזדמנות לתת לקהל הזה - שקונה אלבומים ומפרגן בלי סוף, הופעה מלאה עם כל ההרכב המורחב ועם דגש על הפקה מוקפדת ומושקעת עד הפרט האחרון(כמו קיסריה!)", הצהיר ריבו.

אחת ההפתעות הגדולות של הערב היא להקת המופת 'זושא', שאף היא מופיע לראשונה בנפרד בישראל לאחר סדרת הופעות בשנים האחרונות כולן סולד אאוט. הלהקה תפתח את הערב במופע להקה מלא שכאמור יהיה ההזדמנות הראשונה של הקהל החרדי להיחשף ללהקה הייחודית והמרגשת.

"מה שהכי מרגש אותי...זה שסוף סוף ההורים שלי שאני כלכך אוהב יוכלו לבוא לשמוח ולהיות איתי שם", אמר ריבו, שכזכור, סיפר במופע בקיסריה, כי הוריו בחרו שלא להגיע לשם בשל היות המופע לא נפרד. ריבו הפך בשנה האחרונה לאחד האמנים המצליחים בישראל כששירו "לשוב הביתה" עקף את 12 המיליון צפיות ביוטיוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר