צפו במעצר המחבל

פיגוע דריסה בלונדון: שני בני אדם נפצעו קשה

אדם דהר עם רכבו לעבר הולכי רגל סמוך לבניין הפרלמנט בלונדון. הוא נעצר ונלקח מהמקום על ידי כוחות הביטחון. המשטרה מאשרת: האירוע נחקר כפעולה טרוריסטית (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' באלול תשע"ח | 14.08.18
רגעי ההשתלטות על הדורס (צילום: מתוך @Yotam_R82 בטוויטר)

שוב פיגוע דריסה, ככל הנראה, בלונדון: מכונית דרסה הבוקר (שלישי) כמה הולכי רגל ליד הפרלמנט בלונדון ואז התנגשה במחסום ביטחוני. שוטרים עם כלי נשק שלופים הוציאו מתוכה את הנהג, עצרו אותו ופינו אותו מהמקום אזוק.

נסיבות האירוע לא אומתו לחלוטין, אך הוא מיד עורר חשש שמדובר בפיגוע דריסה כמו כמה פיגועים מסוג זה שאירעו בבריטניה בשנים האחרונות.

בהמשך אכן אישרה המשטרה המקומית, כי האירוע נחקר כפעולת טרור, וכי הדורס זוהה באופן מלא אף שאיננו מוכר לשירותי הביטחון .

עדי ראייה דיווחו לכלי התקשורת, כי מיד לאחר האירוע הגיעו ניידות משטרה נוספות למקום וכי הכביש וכבישים נוספים באזור נסגרו לתנועה. גם תחנת המטרו הסמוכה נסגרה. עוצר הוטל על הפרלמנט וכל הכניסות אליו נחסמו. לפי אחד הדיווחים, באירוע נפגעו רוכבי אופניים.

הדורס בעת מעצרו (צילום מסך)

האירוע התרחש ב-7:37 בבוקר שעון מקומי. ג'ייסון וויליאמס, עד ראייה, אמר לרשת "סקיי ניוז" כי המכונית נסעה במהירות גבוהה: "ראיתי עשן עולה ממנה. הכול קרה ממש מהר והיה דרמטי מאוד". כשנשאל אם הוא מאמין שמדובר בסך הכול בתאונה, השיב: "לא, לא, לא".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ בטוויטר בעקבות הפיגוע: "עוד מתקפת טרור בלונדון. החיות האלה משוגעות, צריך לטפל בהן בכוח".

בשנים האחרונות אירוע כמה פיגועי טרור בלונדון. בשנה שעברה נרצחו ארבעה ונפצעו 40 בפיגוע דריסה בלונדון. בריטניה ספגה אירועי טרור נוספים במנצ'סטר שם נרצחו 22 בני אדם לאחר מופע מוזיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר