מודיעין עילית

בגלל עבודות בנייה: ילד נפל ממרפסת ונפצע

בבית החולים שיבא מטופל בשעה זו ילד שנפגע לאחר שנפל ממרפסת ביתו, בעקבות אבנים שניתקו מהקומה העליונה בשל פגיעת מנוף, ושברו את מעקה המרפסת בה הוא ישב (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' באלול תשע"ח | 16.08.18
זירת האירוע (צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')

ילד בן 5 מטופל כעת (חמישי) בבית החולים שיבא כשהוא פצוע בינוני, בעקבות נפילה מגובה ממרפסת ביתו במודיעין עילית.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מדובר בבנין בן ארבע קומות ברחוב נתיבות המשפט, ובבלוקים שנפלו מהקומה העליונה בעקבות פגיעת מנוף שפועל שם בעבודות בנייה - על המרפסת בה היה הילד.

מעוצמת המכה הוא נפל יחד עם הסורג לקומה מתחתיו, ונפגע בראשו ובחלקי גופו הנוספים. שמו לתפילה, לרפואה שלימה: יצחק בן תמר אסתר.

ישראל בקר, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "יחד עם חובשים נוספים, הענקנו טיפול רפואי ראשוני לילד שנפל מקומת הכניסה לקומה מינוס 1".

"לפי דיווחים של עוברים ושבים, הוא נפל עם סורג שהתנתק ממקומו עקב עבודות בניה שנערכות בקומה העליונה של הבניין, כתוצאה מפגיעת המנוף שעובד במקום", הוסיף בקר.

המרפסת שקרסה והבלוקים שנפלו עליה (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר הטיפול הרפואי בזירה, פונה כאמור הילד להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבו מוגדר קשה.

ממד"א נמסר, כי "בשעה 15:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שככל הנראה נפל מגובה בבית ברחוב נתיבות המשפט מודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר ילד במצב קשה עם חבלת ראש".

במשטרת מחוז ש"י עדכנו, כי כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה, וכי מנהל אתר העבודה בבנין ונהג המנוף עוכבו לחקירה.

"מגביית עדויות בשטח ואיסוף חומרים עולה בשלב זה, כי בבניין בו שהה הילד מבוצעות עבודות בניה בקומה העליונה. מנוף שהעלה חומרי בניין לגג פגע בקיר הבניין שמכוסה באבנים, מהפגיעה בקיר השתחררו כמה - ונפלו למרפסת בו שהה הילד. האבנים פגעו במעקה המרפסת, הילד מעד, נפל קומה - ונפצע באורח קשה", נמסר מהמשטרה.

בהמשך הגיעה בשורה מרגיעה משהו מבית החולים שיבא, לפיה חל שיפור במצב הילד: "מצבו של הילד אשר פונה לבית החולים אחר הצהריים, לאחר נפילה מגובה, בינוני. הוא בהכרה מלאה, ולא נשקפת סכנה לחייו".

(צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')
(צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר