מהגר מוסלמי תקף שוטרים בספרד וחוסל

צעיר אלג'יריאי בעל אזרחות ספרדית נכנס לתחנת משטרה וניסה לדקור שוטרים תוך צעקות 'אללה הוא אכבר'. אחד השוטרים התעשת, ירה בו וחיסל אותו במקום (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טרור בספרד: משטרת ספרד מסרה הבוקר (שני), כי שוטר ירה למוות בגבר חמוש בסכין כשזה ניסה לתקוף שוטרים בתחנת משטרה בקורניה שבקטלוניה. כלי תקשורת בספרד מדווחים, כי האיש נכנס לתחנת המשטרה וצעק "אללא הוא אכבר". שעות אחר כך הודיעה המשטרה שלא במפתיע, כי היא מתייחסת אל האירוע כפיגוע טרור.

האירוע התרחש מעט לפני השעה שבע בבוקר (שעון ישראל). ערוץ הטלוויזיה RTVE דיווח כי התוקף הוא צעיר בן 29 ממוצא אלג'יראי המתגורר בקורניה, כ-16 קילומטרים מברצלונה, ומחזיק במסמכי זיהוי ספרדיים. שוטר באזור דלפק הקבלה בתחנה ירה בו.

כמה שעות אחרי התקרית בקורניה דווח, כי שלושה בני אדם נפצעו בדריסה בעיר קסטס שבצפון ספרד. לפי הדיווחים, רכב עלה שם על המדרכה והנהג ברח מהזירה. אחר כך הודיעה המשטרה כי תפסה שני בני אדם שהיו ברכב הנסיבות לאירוע עדיין נבדקות.

רק לפני שלושה ימים ציינה ספרד מלאות שנה לפיגוע הדריסה בברצלונה שבו רצח המחבל יונס אבו יעקוב 22 בני אדם בשדרת לאס רמבלס.

נושא המהגרים המוסלמים בספרד נמצא כעת במחלוקת פוליטית סוערת ורבים במדינה מתנגדים להגירה אל תוך המדינה שמביאה איתה גם אירועי טרור דוגמת תקיפת השוטרים היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר