מעצר המרגלים

חבר הקונגרס: "התצפית על בית חב"ד - תוקפנות איראנית"

לאחר מעצרם של שני המרגלים האיראנים בחשד שתצפתו על בית חב"ד ומרכז יהודי בשיקגו, אילינוי, מגיב חבר הקונגרס המייצג את המדינה: "המשטר האיראני - אנטישמי" (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
פיטר רוסקם (צילום מסך מתוך פייסבוק)

לאחר מעצרם של שני מרגלים איראנים שתצפתו על בית חב"ד ומרכז יהודי בשיקגו, אילינוי, מגיב פיטר רוסקם, המייצג את המחוז המדובר באילינוי בקונגרס האמריקני, לדברים.

לדבריו של רוסקם, שפורסמו בערוץ 7, "מעשים אלה של תוקפנות איראנית הם בלתי נסבלים".

"בעוד שאזרחי איראן מפגינים ברחובות, למען הזדמנויות כלכליות וזכויות אזרח, המולות (כהני הדת המוסלמים) מרכזים את מאמציהם בנסיונות להפר את הריבונות האמריקנית, ולחסום את חופש הדיבור של מתנגדי המשטר מחוץ לגבולות המדינה", תקף רוסקם.

"בכך שהתמקד במרכזי חב"ד ומרכז הסטודנטים היהודים 'הלל', המשטר האיראני חשף בפני העולם את מה שמשקיפיו ידעו לכל אורך הדרך: המשטר הזה הוא אנטישמי ביסודו, והוא מחוייב להשמדת העם היהודי והחיים היהודיים בכל רחבי הגלובוס".

מרכז הסטודנטים 'הלל' בשיקגו (צילום מסך מתוך Google Maps)

חבר הקונגרס סיים את דבריו בתשבחות לחוקרי משרד המשפטים, על "מאמציהם האמיצים בהגנה על האומה שלנו".

יוזכר כי אחמדרזה מוחמדי-דוסטדאר ומג'יד גורבאני נעצרו ומואשמים כי ערכו תצפיות ואספו מודיעין על גורמי אופוזיציה איראניים, וגם על מרכזי חב"ד וארגון הסטודנטים היהודי "הלל" בשיקגו. על פי ההדלפות ממשרד המשפטים של ארה"ב, הם צילמו סידורי אבטחה, ופעלו באופן שנועד לאפשר פגיעה פיזית במטרותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר