מועמדות רביץ מתקדמת

"כבני תורה; פרישת הראש הנוכחי רק בכבוד"

יצחק רביץ נפגש עם ח"כ מקלב, שאמון על הנעשה בדגל התורה בזירה המוניציפלית, לקראת הכרזה אפשרית קרובה על פרישת רוזנטל מראשות מועצת טלז סטון ומינוי רביץ במקומו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רביץ ומקלב. ארכיון (באדיבות המצלם)

הסערה הפוליטית בטלז סטון: ל'כיכר השבת' נודע כי בשעות הצהריים (רביעי) נפגש ח"כ אורי מקלב עם רביץ בלשכתו בהר חוצבים שבירושלים, על מנת לקדם את מועמדותו.

'כיכר השבת', שחשף לראשונה את המגעים להחלפת ראש המועצה הוותיק אברהם רוזנטל, ממשיך לעקוב אחר הניסיון להעמיד מועמד חדש לראשות; ניסיון שנתקל בהתנגדות פנימית, לצד הבנה בקרב התושבים כי המקום צריך שינוי.

מי שמוביל את המערכה להחלפתו של רוזנטל, הוא כזכור המרא דאתרא הגאון רבי אריה שולמן, כשהשם החם כעת הוא סגן ראש עיריית ביתר עילית יצחק רביץ.

רוזנטל בראיון (צילום: כיכר השבת)

הפגישה הממושכת בין מקלב לרביץ היום, באה בהמשך לפגישתו של האחרון אתמול עם גפני. גורמים המקורבים לשניים אישרו את דבר הפגישה ואת התקדמות המגעים למועמדותו לראשות טלז סטון.

בכירים ב'דגל התורה' אומרים ל"כיכר השבת": "דגל התורה, כמפלגה של בני תורה, מתקשה להדיח אנשים שצמחו בתוך המפלגה. זה לא ראוי. כל המלכת מועמד חדש, תיעשה בהתייעצות עם גדולי ישראל. ללא פגיעה חלילה באנשי התנועה הוותיקים, ואך ורק בדרך של פרישה מכובדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר