פרסום ראשון

דרעי מתנה תקצוב פארקים ב"כניסה חופשית"

ההתנהלות המכוערת בגבעת שמואל ב'בין הזמנים' האחרון, כפי שנחשפה ב"כיכר השבת", כשנאסרה כניסת מי שאינו מקומי לפארק במקום, מובילה את השר דרעי להוראה תקדימית בענין זה (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

פרשת האפליה החמורה בפארק השעשועים בגבעת שמואל, שנחשפה ב"כיכר השבת", מביאה את משרד הנגב והגליל בראשו עומד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי להחלטה תקדימית.

כזכור, תושבי העיר בני ברק לא הורשו בתקופת 'בין הזמנים' האחרונה להיכנס לפארק המרווח שהוקם בשכונה הסמוכה לבני ברק, בעיר גבעת שמואל. רק לאחר הסערה הציבורית שהתעורהה בעקבות חשיפת "כיכר השבת", שונתה ההחלטה.

כעת כאמור נודע ל"כיכר השבת", כי עשרות רשויות מקומיות, המקבלות תקציבים גדולים ממשרד הנגב והגליל, קיבלו מכתב בו הם מוזהרים לא להפלות בגני השעשועים ציבורים שאינם תושבי המקום.

הדרת החרדים מהפרקים בגבעת שמואל הגיעה לכנסת (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

במכתב שנשלח אתמול (שלישי) ביוזמת השר דרעי נכתב: "כידוע, המשרד לפיתוח הפריפריה, המגב והגליל אישר ביום 28 יוני 2018 את בקשת הרשויות המקומיות שעמדה בתנאי הסף במסגרת קול קורא להתקנת מתקני שעשועים ביישובי הנגב, הגליל והפריפריה החברתית".

"אבקש להבהיר בזאת, כי יש לאפשר לכל אזרח, בין אם הוא משתייך לתחום הרשות המקומית דבה מוקם מתחם השעשועים ובין אם לאו, להיכנס ולהשתמש במתקנים המצויים בו".

"רשות מקומית שלא תאפשר כניבה חופשית לכלל הציבור עלולה להיות חשופה לתביעות משפטיות ולשלילת המשך התקצוב על ידי המשרד", סיים היועץ המשפטי של המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

הדרת החרדים • חשיפת 'כיכר השבת' >>

ההוראה התקדימית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר