חשיפה

מונה לסגן ראש העיר מטעם ש"ס והתפקד לליכוד

בכיר ש"ס בעיריית לוד, מאיר אסולין, שיתמודד גם בבחירות הקרובות במקום השני בסיעה החרדית, התפקד לליכוד חודשיים לאחר מינויו לתפקיד סגן ראש העיר • אסולין: "אני לא חבר ליכוד" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרכז הליכוד (צילום ארכיון: Yossi Zeliger/FLASH90)

חשיפה: הסגן החרדי של ראש עיריית לוד, מאיר אסולין, התפקד למפלגת הליכוד, זאת למרות היותו נציג מפלגת ש"ס.

מתברר, כי אם לא די בכך שהנציגות החרדית בעיר לוד מפולגת, הרי שנציג ש"ס המשמש כחבר בכיר בקואליציה של ראש העירייה יאיר רביבו, התפקד כאמור למפלגה החילונית הגדולה בישראל.

על פי המסמכים שהגיעו לידי "כיכר השבת", אסולין התפקד לליכוד לפני כשנה, בתאריך ה-6 לאוגוסט 17', זאת כחודשיים בלבד לאחר שמונה לכהן בתפקידו כסגן ראש העיר מטעם ש"ס.

האבסורד הכפול הוא, שאסולין זה מופיע במקום השני מטעם סיעת ש"ס המקומית גם בבחירות הקרובות שבעוד כחודשיים.

מאיר אסולין (צילום מסך: מתוך אתר עיריית לוד)

כידוע, לא מעט אנשים בעלי חזות חרדית שהתפקדו לליכוד, גילו את העוצמה הפוליטית והכלכלית הטמונה במרכז התנועה. אחד מהם מסביר ל"כיכר השבת" מה התרחש לאחרונה בענין זה: "קבלן קולות בליכוד פנה למנהלי מוסדות של חסידויות וקהילות שונות, ואלו למרבה ההפתעה הסכימו לתת לו מאות שמות של מתפקדים. כעת, החרדים יודעים שיש להם אוזן קשבת בקרב הבכירים במפלגת השלטון...".

יצוין, כי מאיר אסולין נכנס לתפקידו כסגן ראש העיר לוד באמצע הקדנציה, לאחר שאליהו ממן פוטר מתפקיד זה על ידי ראש העיר יאיר רביבו, על רקע סערת מינוי רב עיר. "לאחר שהתגלו חילוקי דעות בש"ס המקומית בלוד", אמרו בכירים בעירייה, "הביע סגן ראש העיר אליהו ממן את דעתו, שלא תאמה את החלטת תנועת ש"ס הארצית, ואף גרר תגובה נזעמת של ראש העיר, שהובילה בסופו של דבר לפיטוריו".

בתגובה לחשיפת "כיכר השבת" העביר מאיר אסולין הכחשה מוחלטת. "אני לא חבר ליכוד", קבע.... יצוין, כי הוא סירב להגיב ישירות לשאלה האם אכן התפקד לליכוד לפני שנה.

שמו של הנציג החרדי, ברשימת מתפקדי הליכוד כפי שמופיעה במצודת זאב (צילום מסך)

גורם בכיר בש"ס שנחשף כעת למקרה, אומר ל'כיכר השבת' בתגובה: "נהירת החרדים לליכוד היא תופעה מסוכנת. קבלני הקולות שפוקדים חרדים רבים לליכוד מסוכנים לחרדיות, ועלולים לרוקן מוסדות שלמים הנמנים על שורותיה של ש"ס ויהדות התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר