סקר חדש

מטה משה ליאון מציג: כך ננצח את ירושלים

בסקר של מכון סמית עולה, כי תמיכה חרדית מלאה תעניק ניצחון למשה ליאון. בציבור הדתי והחילוני בבירה, יש כעת למועמד עופר ברקוביץ' את התמיכה הרחבה ביותר (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, יונתן זינדל, פלאש 90)

בעוד המפלגות החרדיות טרם הכריעו לאיזה מועמד יעניקו את תמיכתן, סקר חדש של מכון סמית, שהוזמן על ידי מטה ליאון , מעלה את הנתונים הבאים: המועמד החילוני עופר ברקוביץ' מוביל בקרב הציבור החילוני בלבד עם 22%, משה ליאון עם 19%, זאב אלקין עם 15%.

אחריהם ברשימה: יוסי חביליו ורחל עזריה עם 7% כל אחד, והמועמד החרדי יוסי דייטש מקבל 1% בקרב החילונים - קהלים שאינם חרדיים. בנוסף, 25% מהנשאלים השיבו כי טרם החליטו למי להצביע.

הסקר נערך לאחר הודעת התמיכה של יו"ר הסתדרות בירושלים, דני בונפיל, במשה ליאון. במטה לאון מקווים שתמיכה זו תחזק את כוחו של ליאון בקרב קהלים רבים בעיר.

כאשר נשאלה השאלה עבור מי תצביע במרוץ משולש בין ברקוביץ', ליאון ואלקין התקבלו הנתונים הבאים: עופר ברקוביץ' 26%, משה ליאון 22% וזאב אלקין 17%, כאשר 33% טרם החליטו.

הנתון המעניין, בסקר שפורסם במעריב, מתייחס לאפשרות של קרב ראש בראש בין ליאון לאלקין, כאשר בתרחיש כזה בקרב המצביעים החילונים ליאון עם 28% ו23% לאלקין, 36% טרם החליטו.

אנשי ליאון טווענים כי על פי הסקר הזה אם תגיע תמיכת ש"ס ודגל התורה במועמדותו של משה ליאון, זה יעניק לליאון ניצחון כבר בסיבוב הראשון. הסקר נערך השבוע בקרב 400 איש, המהווים מדגם מייצג של תושבי ירושלים, בעלי זכות הבחירה בעיר, בגילאי 17 ומעלה. הסקר נערך כאמור, בקרב הציבור החילוני.

יצוין, כי הסקרים המוזמנים על ידי מטות המועמדים השונים, מציגים נתונים הסותרים לגמרי האחד את השני.

כזכור, בסקר שהזמין מטה אלקין ופורסם השבוע עולה כי לאלקין הסיכויים הגבוהים להיבחר. על פי הסקר, אלקין זוכה ל-31.9%. ברקוביץ' 24.6%, יוסי דייטש 20.6% וליאון 13%. בסיבוב השני - אלקין ודייטש: אלקין 69%. דייטש 31%. אלקין וברקוביץ: אלקין 61.2%. ברקוביץ 38.8%.

סקר חברת החדשות, שנערך במכון 'מדגם', העלה כי יוסי דייטש, המועמד החרדי, זכה בו - עוד לפני תמיכת דרעי וגפני - ל-23%, ברקוביץ 22%, אלקין 21% , ליאון 11%, עזריה 6%, אפשטיין 3% וסלמן 1%. במקרה של סיבוב שני - אלקין 42% דייטש 31%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר