שקרי ליברמן נחשפו

גורם צבאי על דברי שר הביטחון כי אינו מכיר את ה'הסדרה' עם חמאס: "הוא שותף להכל"

בעוד שר הביטחון אביגדור ליברמן מנסה להרחיק את עצמו מהמגעים הישראלים המתנהלים עם חמאס, מגיע גורם צבאי ומביע את פליאתו על דבריו: "הוא שותף בקבלת ההחלטות" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום ארכיון: Ariel Hermoni/Ministry of Defense, flash90)

בערב שבת הגיע שר הביטחון אביגדור ליברמן לקיבוץ כיסופים שבגבול עזה, והצהיר: "אין לי כל קשר לסיפורי ההסדרה". אלא שכעת גורם צבאי בכיר סותר את דבריו.

ב'חדשות עשר' פורסם, כי לפי הגורם הצבאי, "שר הביטחון היה נוכח בכל הדיונים, קיבל את כל העדכונים היה שותף לכל תהליך קבלת ההחלטות רואה האת המפה המודיעינית - כולל מה שאנחנו רואים על מי שהעוסקים בהסדרה".

"ליברמן שותף למגעים עם חמאס דרך מצרים, קטאר ואיחוד האמירויות", הוסיף הגורם שאף הביע פליאה על דברי שר הביטחון מוקדם יותר.

כאמור, במהלך ביקורו בקיבוץ שבעוטף עזה, אמר ליברמן, בניסיון להרחיק מעליו את הביקורת שהוביל נגדו יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: "אני לא מעורב בכל נושא ההסדרה, לא מאמין בהסדרה".

דברי ליברמן (צילום: רועי עידן, ynet)

"אנחנו מדברים דרך מצרים ודרך אחרים ואת זה מבינים בחמאס", הבהיר שר הביטחון" "אין ולא תהיה שום התקדמות ולא יהיו שום הסדרים חדשים מעבר למעברים ומרחב הדיג עד לפתרון בסוגיית השבויים והנעדרים. אנחנו צריכים להביא את חמאס להכרה שאם הם רוצים להתקדם לאיזשהו מקום – אז דבר ראשון זה עניין השבויים והנעדרים".

באשר למתרחש במעבר כרם שלום, שהוא התיר לפותחו עבור תושבי עזה, אמר ליברמן: "במקום הזה עברו מאות ואולי אלף משאיות ביום בימים האחרונים כי היה שקט מוחלט, ולכן יש פה זיקה. ומי שהולך להפר את השקט צריך להבין שהוא הולך גם לסגור את מעבר כרם שלום. המטרה העיקרית של ארגון הטרור חמאס היא השמדת מדינת ישראל, ולכן אני לא חושב שיש לנו על מה לדבר עם חמאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר