השפעת ההסתה בערד

צעיר מחסידות גור אוים בידי בריונים, ונפצע בבריחתו

מספר צעירים חילונים שראו נער חרדי צועד ברחובות העיר ערד, החלו לרדוף אחריו עםמקלות בידיהם, במטרה ברורה לפגוע באלימות קשה. בהימלטותו מהם הוא נפצע בינוני (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

זעזוע: בחור ישיבה בן 14 נפצע השבת באורח בינוני לאחר שמספר בחורים חילונים רדפו אחריו בכדי להכותו ולפגוע בו, ובעת שנמלט מעד ונפצע.

המקרה המזעזע התרחש בשבת לפנות בוקר בעיר ערד, שעה שהבחור, חסיד גור, עשה את דרכו כדי לטבול במקווה המקומי, לפני תפילת שחרית של שבת.

מספר צעירים חילונים שראו אותו צועד ברחובות העיר החליטו לרדוף אחריו כאשר חלקם אף החזיקו מקלות בידיהם במטרה ברורה לפגוע בבחור באלימות קשה מתוך שנאה נוראית.

הבחור שחשש כי הנורא מכל יתרחש והוא יהיה קורבן לאלימות חסרת תקדים, מיהר להימלט על נפשו אך בעודו בורח, הוא מעד במדרגות ושבר את קרסולו.

עימות בין חסידי גור לפוליטיקאי מקומי. ארכיון (באדיבות המצלם)

הבחור פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב בינוני שם צפוי לעבור מחר ניתוח בכדי לאחות את הקרסול השבור.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הבחור אפרים בן יהודית בתוך שאר חולי ישראל.

גורם חרדי ששוחח עם "כיכר השבת" אומר כי "עצוב מאוד לראות כי ההסתה הקשה נגד הציבור החרדי בכלל ובעיר ערד בפרט נותן את אותותיו ומשפיע על צעירים חילונים שביקשו לפגוע בבחור תמים שלא הציק ולא הפריע לאף אחד".

לדבריו, "בעוד כל חברי הכנסת מביעים בזה אחר זה זעזוע מהתקיפה של הצעירים הערבים משפרעם, נראה אותם מביעים את אותו הזעזוע מהניסיון לתקוף בחור ישיבה חרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר