שיפור במצב הבחור

"לא מעכלים"; הדקירה בישיבה; החברים קיבלו על עצמם תענית

תלמידי ישיבת 'ר' הלל' מסרבים לעכל את שאירע מוקדם יותר, כאשר בעיצומו של סדר א' הם דווחו על פציעת חברם מדקירות סכין של תלמיד אחר • מחר: תענית ציבור בישיבה (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו באלול תשע"ח | 26.08.18
אילוסטרציה (צילום: זק"א ת"א)

ההלם והמבוכה בישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית, לאחר התקרית המחרידה הבוקר - בה אחד מתלמידי ועד שני בישיבה נדקר על ידי חברו ופונה במצב קשה לבית החולים - לא מתפוגגים.

ל"כיכר השבת" נודע, כי כעת יוצא ראש הישיבה הגאון רבי יצחק זאב זקס בהוראה לתלמידיו בה הכריז על תענית ציבור מחר בישיבה, לאור המקרה הנורא.

בשעות האחרונות מסרבים תלמידי הישיבה לעכל את שאירע מוקדם יותר היום, כאשר בעיצומו של סדר א' דווחו תלמידי הישיבה על פציעה של תלמיד בשטח הישיבה, וכעבור דקות אחדות התברר להם גודל הטרגדיה.

השעה זו החל ראש הישיבה הרב זקס בשיחת התעוררות מיוחדת בהיכל הישיבה, בה ישתתפו כל תלמידי הישיבה ורבים מבוגריה, בה הוא יודיע רשמית על הצום שלדעתו הבחורים צריכים ליטול על עצמם.

מחר כאמור צפויים מאות תלמידי הישיבה לקבל על עצמם תענית לאור המקרה הקשה, ובישיבה מתכוונים לערוך תפילות לאורך כל היממה הקרובה, לרפואתו של בן הישיבה.

בפיהם של לא מעט מהתלמידים, בפנייתם ל'כיכר השבת', שבה ונשנתה בקשה אחת: "התפללו גם אתם על החבר שלנו, בן העליה: ידידיה בן מיכל, לרפואה שלמה. אנחנו עדיין לא מעכלים את מה שקרה לו-לנו".

יצוין, כי בשעה האחרונה חל שיפור במצבו של הנדקר, ומבית החולים שיבא נמסר ל'כיכר השבת': "חל שיפור במצבו של הפצוע שהגיע היום. מצבו מוגדר בינוני והוא יצא מכלל סכנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר