אימה בפלורידה

הפסיד במשחק ופתח בירי: שניים נרצחו, תשעה נפצעו

דיוויד כץ, בן 24, מהעיר בולטימור שבמרילנד, השתתף במשחק וידאו בעיר ג'קסונוויל שבפלורידה, ולאחר שהפסיד באחד השלבים פתח בירי - רצח שניים, פצע תשעה וירה בעצמו (אקטואליה)

הרוצח דיוויד כץ (צילום: מתוך טוויטר)

שני אנשים נרצחו אמש (ראשון) במהלך תחרות משחקי וידאו, בעיר ג'קסונוויל שבפלורידה, ארה"ב. המשטרה פרסמה כי היורה הוא הוא דיוויד כץ, יהודי בן 24, מהעיר בולטימור שבמרילנד.

כץ רצח שני בני אדם ופצע תשעה בני אדם נוספים - אחד מהם במצב קשה. לאחר מסע הירי הוא שם קץ לחייו בירייה באמצעות האקדח בו ירה באנשים.

מפרטים ראשונים עולה כי היורה השתתף בוטרניר משחקי הווידאו במקום אך לאחר שהפסיד באחד השלבים פתח בירי לעבר יתר המשתתפים.

במסיבת עיתונאים שערך שריף משטרת ג'קסנוויל, מייק וויליאמס, נמסר כי דיוויד כץ ירה באמצעות אקדח אחד לפחות, שהיה ככל הנראה חצי אוטומטי.

דייב פיץ, דובר ב-FBI אישר כי סוכנים פשטו על בית אביו של כץ לאחר הירי. דובר משטרת בולטימור, טי.ג'יי סמית, אמר כי הוא יכול רק לאשר שהרשויות הרלוונטיות משתפות פעולה.

ראש העיר של ג'קסנוויל, לני קורי, פרסם הצהרה בה אמר: "היום העיר מתאבלת. אנחנו מתמודדים עם אירוע משותף שידרוש מאיתנו לעבוד קשה כדי להבטיח את ביטחון הציבור. כל פשע אלים בעירנו - הוא אחד יותר מדי. אנחנו מתפללים לשלומם של הפצועים ולמשפחות הנרצחים".

דוברת הבית הלבן, שרה האקבי סנדרס, אמרה כי נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, עודכן בפרטי אירוע הירי וכי בבית הלבן עוקבים אחרי המתרחש.

מושל מדינת פלורידה הגיב לאירוע ואמר: "שוחחתי עם השריף מייק ויליאמס והצעתי לו את כל משאבי המדינה לטובת הטיפול במקרה. אנחנו ממשיכים לקבל עדכונים בנושא מרשויות החוק".

יצויין כי במרץ הפגינו מאות אלפי בני אדם בוושינגטון, בקריאה לרפורמה בחוקי החזקת הנשק בארה"ב. ההפגנה אורגנה על ידי תלמידים שניצלו מהטבח בתיכון בפארקלנד שבפלורידה בחודש שעבר, בו נרצחו 17 תלמידים ומורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר