פרסום ראשון

המגעים עם 'שלומי אמונים': ח"כי 'דגל' ידונו ב'מסמך השלום'

ח"כי 'דגל התורה' יתכנסו בצהריים לדיון מכריע בהבנות שהשיג ח"כ מקלב מול 'שלומי אמונים'. לאחר מכן יוועדו עם סגן השר פרוש, שיעביר את הטיוטה לאישור 'אגודת ישראל' (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כי 'דגל התורה' (צילום: שוקי לרר)

חברי הכנסת של 'דגל התורה', היו"ר משה גפני, והח"כים אורי מקלב ויעקב אשר, ייפגשו בצהריים (שני) בכדי להכריע באשר למסמך ההבנות שגובש מול 'שלומי אמונים', ולאחר מכן ייפגשו עם סגן השר מאיר פרוש.

ל"כיכר השבת" נודע כי שלושת חברי הכנסת של 'דגל' יתכנסו בשעה 15:00, במשרדי המפלגה ברחוב כהנמן בבני ברק, בכדי לדון במתווה המתגבש בין 'דגל' ל'שלומי אמונים'.

במהלך הפגישה צפוי ח"כ אורי מקלב להציג לחברי הכנסת את מסמך ההבנות, שסוכמו עד כה בעל פה בין הצדדים, בכדי לקבל את אישורם למתווה. כמו כן, בפגישה ישתתפו נציגי 'דגל' בעיריית בית שמש, בשל העובדה כי המתווה המוסכם קושר בין העיר בית שמש לעיר אלעד.

לאחר אישורו, יעבירו ב'דגל' טיוטת הסכם ל'שלומי אמונים', שם ידרשו שלא יהיו שינויים מההסכם שסוכם בעל פה, ולאחר אישור 'אגודת ישראל' כולה, צפוי סגן השר פרוש לחתום על ההסכם.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", במרכז ההסכם: ראשות העיר אלעד תעבור ל'דגל התורה', ישראל פרוש ישמש כסגן ראש העיר ומחזיק תיק תכנון ובניה. כמו כן, תיק מנכ"ל העירייה יהיה בידי 'אגודת ישראל', ובעוד כחמש שנים יחזור פרוש לכס ראשות העיר.

באשר לעיר בית שמש, בקדנציה הבאה מתחייבת 'דגל התורה' לתמוך בנציג 'שלומי אמונים' לראשות העיר, ובקדנציה הנוכחית, שלומי אמונים תזכה בסגנות.

כמו כן, ב'דגל' דורשים לקבל לידיהם את תיקי החינוך, תכנון ובניה, תחבורה ומתנ"סים, לצד הבטחה למנות רב עיר אשכנזי לבית שמש.

כפי שדווח בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", בכירים בש"ס מתחו ביקורת על המתווה המוסכם בין 'דגל' ו'שלומי אמונים', שככל הנראה מוסכם גם על נציגי ש"ס. לדבריהם, הספרדים יצאו מוספדים מהמתווה, שכן את בית שמש יפסיד הציבור הספרדי בקדנציה הבאה, ובקדנציה הנוכחית העיר אלעד תעבור לידיים של נציג 'דגל', שככל הנראה יהיה יוסי שטרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר