במאות מיליוני ש"ח

ישראל רכשה רקטות שמכסות את כל המזרח התיכון

משרד הביטחון הודיע כי ישראל רכשה מ'תעש מערכות' רקטות מדויקות במאות מיליוני שקלים. ליברמן ציין כי המטרה היא לכסות כל נקודה באזור, בטווחים קצרים ורחוקים (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: Basel Awidat/Flash90)

משרד הביטחון הודיע הבוקר (שני) כי ישראל רכשה מ'תעש מערכות' רקטות מדויקות במאות מיליוני שקלים.

משרד הביטחון, כך לפי ההודעה, בהובלת מפא"ת תעש מערכות, חתמו על עסקת פיתוח והצטיידות בחימוש רקטי מתקדם. היקף הרכש נאמד במאות מיליוני שקלים.

במשרד הביטחון מסבירים כי "יכולת אש מדויקת זו משפרת את יכולת צה"ל באופן משמעותי ומאפשרת פגיעה מדויקת בשיגור מרחוק, בזמינות מיידית ובמחיר משימה נמוך ביחס למערכות לחימה אחרות.

"ברקטות החדשות ייושמו טכנולוגיות מתקדמות, להתאמתן לשדה הקרב המודרני. ההצטיידות ברקטות מתקדמות הינה בהמשך להחלטת שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לצייד את צה"ל בטילים ורקטות מדויקות למגוון טווחים".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר כי "התכנית להקמת מערך הטילים ורקטות מדוייקות נמצאת בתנופת עשייה. חלקה כבר בייצור וחלקה בהשלמות מחקר ופיתוח. אנחנו רוכשים ומפתחים מערכות אש מדוייקת, שיאפשרו למקד ולהעצים את מערך התקיפה של צה"ל ולכסות בתוך כמה שנים כל נקודה באזור, בטווחים קצרים ורחוקים".

יו"ר תעש מערכות, יצחק אהרונוביץ ציין כי "מערכי הרקטות החדשניות, שבהן יצטייד צה"ל בעסקה זו, מבטאים את יכולותיה הטכנולוגיות של החברה, המתמחה ביכולת כח אש מדוייקת, לפגיעה נקודתית במגוון מטרות קרקעיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר