שעת לילה, ברכב השר

הפגישה החשאית בין יו"ר ש"ס השר דרעי לנכד שר התורה

בשעת לילה, ברחוב הסמוך לבנייני האומה בירושלים ולמשך כשלוש דקות, נועדו יו"ר ש"ס השר דרעי ויענקי קנייבסקי - נכדו של מרן שר התורה, ברכבו של דרעי • דרעי נשמע מפציר: "תסגרו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

המגעים הפוליטיים בין תנועת ש"ס ל'דגל התורה' עדיין נמשכים ובטרם ברור מה יעלה בגורל המגעים בין 'דגל' ל'שלומי אמונים', אמש (שני) נערכה בירושלים פגישה חשאית, שתועדה בלעדית על-ידי 'כיכר השבת', החושפת את המגעים בין הצדדים.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע אמש לחתונת בנו של הנגיד ר' אייל משיח שנערכה בבנייני האומה בירושלים. דרעי, שעבר טיפול רפואי קל בעיניו, הגיע לשמחה כשהוא מרכיב משקפי שמש, בעקבות התאורה במקום.

במהלך השמחה נועד דרעי עם מאיר רבין, המאכער מפרשת הולילנד, שנשלח למספר שנים בכלא לאחר שסירב להעיד נגד חבריו.

אך מה שתפס את תשומת הלב היתה דווקא פגישה שנערכה לאחר צאתו של דרעי מהאולם. דרעי עודכן עוד בהיותו באולם, על ידי אחד מאנשיו הקרובים, כי יענקי קנייבסקי, נכדו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ממתין לו מחוץ לאולם.

דרעי ומאיר רבין, אמש (צילום: כיכר השבת)

דרעי יצא מהאולם ומיהר אל רכב השרד שחנה ברחוב הסמוך. בעודו עולה במדרגות, ניגש אליו יענקי קנייבסקי, לחץ את ידו והשניים החליפו מילות נימוסין קצרות.

אך בכך לא תם הסיפור. דרעי המשיך לעבר רכבו והתיישב במושב האחורי. יענקי קנייבסקי - שכיום מחזיק בידיו את ההחלטות בנושאי הבחירות המקומיות מצדה של 'דגל התורה' - ניגש אל הרכב, פתח את הדלת, ובמשך כשלוש דקות ניהל שיחה ערה עם השר דרעי.

לנוכחים היה ברור כי נושא השיחה היה הבחירות המקומיות ובמרכזן שלוש הערים שמסעירות את הציבור החרדי - ירושלים, בית שמש ואלעד, כשמה שיקרה באחרונה עשוי להשפיע על שתי הראשונות.

את תוכן השיחה היה קשה לשמוע בשל ההמולה מסביב אך מילה אחת נשמעה יותר מפעם אחת, מפיו של דרעי. "תסגרו", הפציר יו"ר ש"ס.

קשה לדעת מה בדיוק ביקש דרעי שיסגרו כבר, האם את הדיל בין 'דגל' וש"ס להרצת מועמד באלעד ושיתוף פעולה במגוון ערים או שמא הביע תמיכה בהסכם השלום בין 'דגל' ו'שלומי אמונים', הכולל את הערים אלעד ובית שמש, במטרה להריץ את יוסי שטרית מ'דגל' לראשות העיר אלעד או אולי בכלל ביקש להמשיך עם מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד, כפי שמצדדים לא מעט גורמים ב'דגל'.

כך או כך נראה כי לפגישה שנערכה אמש ונחשפת כעת ב"כיכר השבת" תהיה השפעה על מה שייסגר בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר