העליון יחליט

הבוקר יוכרע: האם נוחי דנקנר יילך לכלא

בית המשפט העליון ימסור הבוקר (רביעי) את פסק דינו במשפט המתנהל נגד נוחי דנקנר שהיה מבכירי אנשי העסקים בישראל, ויכריע האם דנקנר ימצא עצמו בדרך לכלא (חדשות)

נוחי דנקנר (צילום: Ami Shooman/POO/flash90)

בית המשפט העליון ימסור הבוקר (רביעי) את פסק דינו במשפט המתנהל נגד נוחי דנקנר שהיה מבכירי אנשי העסקים בישראל, ויכריע בשאלה האם דנקנר ימצא עצמו בדרך לכלא.

כזכור, לפני כשנתיים הורשע דנקנר, בעלי אי-די-בי לשעבר, בהרצת מניות החברה ונידון לשנתיים מאסר, אך הגיש ערעור לעליון והיום, כאמור, ישמע את ההכרעה במשפטו.

הפרשה החלה בסוף שנת 2011, אז צפתה חברת אי-די-בי כי היא תיקלע למצוקה תזרימית והחלה לחפש מקורות מימון. דנקנר, בדק עם חבריו והחליט לבצע הנפקה כדי לגייס כסף.

בשנת 2014 הוגש כתב אישום נגד דנקנר, חברו איש שוק ההון איתי שטרום ואי-די-בי אחזקות, בגין אותה הנפקה שגייסה 321 מיליון שקל מהציבור, בגין הרצת המניה.

בשנת 2016 הורשעו שנקנר ושטרום בהרצת מניות. דנקנר הורשע ונידון ל-24 חודשי מאסר בפועל וקנס של 800 אלף שקל. שטרום הורשע גם הוא ונידון ל-12 חודשי מאסר בפועל וקנס של חצי מיליון שקל.

דנקנר, כאמור, ערער לעליון על הרשעתו ועל העונש שנגזר עליו בבית המשפט המחוזי תל אביב. גם שטרום הגיש ערעור. ומנגד, המדינה ערערה גם היא וביקשה להחמיר בעונשם.

הבוקר, יפרסם העליון את הכרעתו בערעור ודנקנר ידע אם הוא הולך לכלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר