חקירת הח"כ

דוד ביטן נחקר בחשד שקיבל 55 אלף דולר

ח"כ דוד ביטן נחקר שוב בטענה שקיבל 55 אלף דולר מקבלן שהפך לעד מדינה, זאת בתמורה להרחקת פקחי בניה. ביטן מצדו מכחיש את החשדות וטוען שהכל היה לפי החוק (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ביטן בדרכו לאחת החקירות הקודמות (צילום: פלאש 90)

ח"כ דוד ביטן הגיע אתמול פעם נוספת למשרדי להב 433, שם נחקר במשך 5 שעות בפעם המי יודע כמה. במהלך החקירה הטיחו בו החוקרים לראשונה את גרסאותיהם של עד המדינה דורון גלזר ושל מקורבו משה יוסף.

על פי גלזר, הוא שילם לביטן 55 אלף דולר במזומן, תמורת עזרתו של ביטן בפרויקטים שונים בתל־אביב. ביטן טען בתגובה, כי כל מה שסוכם עם גלזר היה במסגרת שכר טרחה כחוק. ביטן, שכזכור שתק במשך תקופה ארוכה, ולא ענה לשאלות החוקרים החליט הפעם לדבר ולהגיב לטענות.

כמו כן, במהלך החקירה ביקש ביטן לבצע עימותים עם מקורבו משה יוסף וגם עם עד המדינה דורון גלזר, אולם החוקרים העדיפו בשלב זה שלא לבצע את העימות.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', החוקרים הפתיעו את ביטן כשהציגו לו את עדותו של עד המדינה גלזר עדות שגובתה גם בדבריו של מקורבו של ביטן משה יוסף.

עוד הוסיף גלזר, כי אחד מתפקידיו של ביטן היה להרחיק פקחי בנייה שהגיעו לאתר של גלזר. את הכסף, טען גלזר, הוא העביר במזומן באמצעות משה יוסף בעל חנות רהיטים גדולה בראשון לציון. ביטן השיב לחוקרים "אכן, נתתי שירותים לגלזר וזה היה במסגרת ייעוץ משפטי. היה לי אישור לעסוק בכך". לגבי סכום הכסף שקיבל מגלזר טען ביטן: "משה יוסף עשה עליי סיבוב. לא קיבלתי מגלזר את הכסף שסוכם. הוא עדיין חייב לי את הכסף".

ביטן אף הכחיש את טענות גלזר לגבי סיפור הפקחים: "מאיפה יש לי קשרים בעיריית תל־אביב לעצור פקחים?".

סנגורו של ביטן, עו"ד אפי דימרי, אמר ל'ידיעות אחרונות' כי "ח"כ ביטן מסר גרסה מלאה לחוקרים וענה לכל שאלה שהתבקש. תשובותיו טובות ומניחות את הדעת. אני לא מתכוון להתייחס לתוכן החקירה. אנו בטוחים שהפרשה תסתיים, ובח"כ ביטן לא ידבק רבב".

בצאתו מהחקירה נראה ביטן מחויך ואמר: "לא באתי למסיבה אלא לחקירה, עניתי על השאלות והכל יהיה בסדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר