מפגיעת ג'יפ

בן 70 חצה כביש על כסא גלגלים ונהרג

גבר כבן 70 על כסא גלגלים שחצה הבוקר (רביעי) את הכביש, במעבר חציה, בצומת הרחובות איינשטיין ולוי אשכול בתל אביב נהרג מפגיעת ג'יפ מסוג האמר. המשטרה חוקרת (אקטואליה)

זירת התאונה, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)

תאונה קטלנית: גבר בן 69 על כסא גלגלים שחצה הבוקר (רביעי) את הכביש, במעבר חציה, בצומת הרחובות איינשטיין ולוי אשכול בתל אביב נהרג מפגיעת ג'יפ מסוג האמר.

הגבר פונה לבית החולים 'איכילוב' במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הנהג הדורס, בן 59 מתל אביב, עוכב לחקירה בלשכת התנועה במחוז ת"א.

מהמשטרה נמסר כי "מבדיקה ראשונית עולה כי נהג רכב פגע באזרח אשר חצה במעבר חציה. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בבדיקת נסיבות התאונה".

אריה זכריה חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בגבר שחצה את הכביש בכסא גלגלים חשמלי ונפגע מג'יפ. ביצעתי החייאה בסיוע חובשים נוספים על הפצוע שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא דופק ונשימה. בהגעת ניידת טיפול נמרץ הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. למרבה הצער בבית החולים נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש רפואת חירום במד"א עודד גל סיפר: "הייתי בנסיעה חזרה מבית החולים לתחנה כשקיבלתי את הדיווח על התאונה שהתרחשה ברחוב סמוך. חלקי כיסא הגלגלים שהיה מפורק לגמרי היו מפוזרים על הכביש ברדיוס של עשרות מטרים, כשבסמוך לרכב שכב על הכביש גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזנק גם כן לאירוע הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם והוא פונה לבית חולים במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה". באיכילוב, כאמור, נקבע מותו.

זירת התאונה, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה, הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר