התפרע על המדרכה

רוכב אופניים דרס ופצע שוטר בבני ברק - ונעצר

השוטרים אותתו לרוכב אופניים חשמליים בבני ברק לעצור את נסיעתו על המדרכה, בה הוא סיכן עוברים ושבים, אך במקום לעצור הוא מיהר לעברם ופגע בעוצמה באחד השוטרים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שוטרים לצד אופניים חשמליים. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בית המשפט האריך היום (רביעי) ביממה את מעצרו של צעיר תושב בני ברק, שדרס שוטר בעת שזה ניסה לעצור אותו כשרכב על המדרכה עם אופניו החשמליים.

שוטרי הסיור הרגלי של בני ברק ביצעו אתמול פעילות אכיפה יזומה נגד עבירות בריונות מצד רוכבי אופניים חשמליים, בכביש או על על המדרכה, שמהוות סיכון לביטחונם של ציבור הולכי הרגל - מעבר להיותה עבירה על החוק.

במהלך הפעילות, הבחינו השוטרים ברוכב אופניים (23) שנוסע על המדרכה ומתקדם לכיוונם. כשאחד מהם סימן לרוכב לעצור בצד הדרך, הרוכב דווקא האיץ את נסיעתו לכיוונו, והמשיך לנסוע עד שפגע בעוצמה בשוטר, שנפגע ונפל עם ראשו על חומת בטון.

עבירות תנועה של רוכב אופניים חשמליים. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

כתוצאה מהפגיעה, פונה השוטרה במצב בינוני לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. במקביל, הרוכב החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה הוא נעצר. היום כאמור הוא לבית המשפט, שהאריך את מעצרו עד למחר.

מדוברות המשטרה (מרחב דן) נמסר: "אנו נמשיך לפעול בכל מקום בו יהיה סכנה לביטחונו של הציבור, ונמצה את הדין עד תום עם העוברים על החוק ועם נהגים המנסים לחמוק מבדיקות המשטרה, או כאלו שאף גורמים לפציעתם, כמו במקרה זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר