פיצול משולש

ערד: הציונות הדתית מתפצלת ל-3 רשימות

פיצול משולש בציונות הדתית בערד. פעיל בולט ואשת ציבור שולבו ברשימות המועמדים לראשות העיר, זאת בעוד בראש הרשימה החרדית הוצב נציג 'הבית היהודי' משה קוואס (בארץ)

הפגנה נגד חילול בי"כ בערד (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

פיצול בערד: שתי דמויות דומיננטיות מהציונות הדתית שולבו ברשימות של המועמדים לראשות העיר, אך הנציג הרשמי של 'הבית היהודי' - הוצב בכלל בראש הרשימה החרדית.

הרשימה הדתית בערד, המתמודדת תחת השם "חי", מורכבת משלושה נציגים של חסידות גור הדומיננטית בעיר, ובראשה ניצב משה קוואס, נציג ש"ס, החשב גם כנציג 'הבית היהודי'.

לאחרונה נכנס קוואס למעונו של כ"ק האדמו"ר מגור יחד עם סגן השר אלי בן דהן.

הצבתו בראש הרשימה נועדה ככל הנראה למשוך את הציבור הציוני-דתי והמסורתי בערד להצביע לרשימה החרדית, אולם כעת מתברר כי לא פחות משלוש רשימות יתמודדו על קולו של המצביע הדתי.

אבי אלחיאני, צעיר דתי, מתנדב מד"א ופעיל חברתי מוכר בעיר, שובץ במקום השלישי ברשימה המאוחדת של מפלגות השלטון 'הליכוד' ו'כולנו', אחרי משה אדרי, המתמודד לראשות העיר ויו"ר 'כולנו' בערד מנו ביטמן.

במקביל, במקום השני ברשימתו של המתמודד לראשות העיר מטעם מפלגת 'העבודה', אורון קליימן, שובצה אפרת אלון, אחת הנשים המשפיעות והבולטות בציונות הדתית בעיר.

הצבת שני המועמדים הדתיים הללו ברשימות של המועמדים לראשות העיר, מעמידים את סיעת 'חי' בפני מצב מורכב כאשר ספק אם תצליח לגבש סביבה את הציבור הד"לי בעיר, שעתיד להתפזר בין שלוש רשימות שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר