פרסום ראשון

לקראת היפרדות 'דגל': כינוס חירום לנציגים בבית ר"י חברון

עשרות נציגי 'דגל התורה' מכל השכונות בירושלים יתכנסו הערב במעונו של חבר המועצת וראש ישיבת חברון, הגאון רבי דוד כהן, לקראת הריצה הנפרדת של 'דגל' בירושלים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגר"ד כהן (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: הערב (חמישי) צפויים להתכנס עשרות נציגי 'דגל התורה' מכל השכונות בירושלים במעונו של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת חברון, הגאון רבי דוד כהן, לקראת הבחירות שייערכו בעוד כחודשיים.

אחת הסיבות לכינוס היא ההיפרדות המסתמנת של 'דגל התורה' מ'אגודת ישראל' בהתמודדות למועצת העיר, כך שדגל התורה תנסה למקסם את כוחה בירושלים ברשימה עצמאית, זאת למרות הקושי הצפוי לאור מפלגת 'עץ' של 'הפלג הירושלמי', שעלולה לפגוע בכוחה של המפלגה הליטאית.

על פי המסתמן בשלב זה, למרות זאת דגל התורה תתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר, לאחר שמהלך קיבל את ברכתם של גדולי ישראל. בכינוס, ינסו הרבנים ונציגי התנועה במועצת העיר, לדרבן את נציגי השכונות להתחיל כבר את ההיערכות לבחירות בשכונות.

יצוין כי על שולחנו של הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק עולים בימים אלו שמות רבים של נציגים מהשכונות, בניסיון להביא לבחירתם כמועמדים למקומות הרביעי והחמישי ברשימת המפלגה בירושלים. הערכות הן כי ההחלטה תתקבל רק לאחר יום כיפור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר