נמנע פיגוע תופת: מחבלים נתפסו עם מטען

לוחמי צה"ל עצרו שלושה מחבלים ומצאו ברשותם כמה מטעני צינור. מוקדם יותר נעצרו שני מחבלים שניסו להכניס שלושה מטעני צינור לתוך בית המשפט הצבאי בשומרון (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המטען שנתפס (צילום: דובר צה"ל)

פיגוע תופת נמנע בחסדי שמים: כוח צה"ל זיהה שלושה חשודים סמוך לכפר דיר אל חטב שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון". לוחמי צה"ל שהוזנקו לנקודה עצרו את החשודים, וברשותם נמצאו מספר מטעני צינור. החשודים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

מוקדם יותר היום, עירנותם של לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שהוצבו בכניסה לבית המשפט הצבאי בשומרון ופעילותם המקצועית הביאו לסיכול ניסיון החדרת המטענים לשטח בית המשפט ולמניעת פיגוע. במקום כבר נעשו ניסיונות פיגוע רבים באמצעות מטעני צינור.

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל המוצבים בכניסה לבית המשפט הצבאי שבחטמ"ר מנשה, בשני נערים פלסטינים שהעלו את חשדם. הנערים שכל אחד מהם אחז בשקית נקראו על ידי הלוחמים לבידוק ביטחוני במהלכו הבחינו במה שנראה כמו שלושה מטענים בתוך השקיות.

פיצוץ המטען

מיד הרחיקו הלוחמים את שאר הפלסטינים שהמתינו בכניסה, עצרו את החשודים, סגרו את הזירה והזעיקו חבלן. עם הגעת החבלן התברר שאכן מדובר היה בשלושה מטענים שהכילו חומר נפץ ומנגנון הפעלה, שני מיכלים שהוסבו למטעני חבלה ומטען צינור.

המטענים נוטרלו על ידי החבלן המשטרתי בפיצוץ מבוקר. הכניסה לבית המשפט נפתחה והמקום חזר לשגרה. הנערים, פלסטינים תושבי ג'נין כבני 14 ו-18 נעצרו לחקירת גורמי הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר