רופאה הותקפה על ידי מטופל באברבנאל

מטופל במרכז לבריאות הנפש אברבנאל, תקף את הרופאה שטיפלה בו, הכה אותה וחבל בצווארה. הרופאה הופנתה למיון והיא תגיש תלונה במשטרה כנגד התוקף (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אחיות מפגינות נגד האלימות, ארכיון (צילום: פלאש 90)

שוב אלימות נגד צוותים רפואיים: מטופל בבית החולים אברבנאל תקף הבוקר (חמישי) את הרופאה שטיפלה בו - וגרם לחבלה בצווארה. הרופאה הופנתה לחדר מיון ובהמשך תגיש תלונה במשטרה נגד התוקף.

"מטופל שהגיע לאשפוז אתמול החל להכות אותי בצוואר במהלך בדיקה", סיפרה ד"ר קארן בראון על פי הדיווח ב-ynet. "זאת הפעם הראשונה שמטופל תוקף אותי - אך לא הפעם הראשונה שהדבר קורה בבית החולים. זה היה מבהיל ומפחיד נורא - הוא הכה אותי עד שהצלחתי לצאת מהחדר".

התקיפה מצטרפת לשורה ארוכה של מקרי אלימות בבתי החולים שהביאה לאיומים של הצוותים הרפואיים לשבות עד שיינתנו להם תנאים לסביבת עבודה בטוחה יותר.

כזכור, בתחילת החודש ארגון האחיות הכריז על שביתה כללית בעקבות גל האלימות האחרון כנגד צוותים רפואיים ולאחר יממה השביתה הסתיימה עם החלטה ליישם את החלטות ועדת מור-יוסף שהוקמה בעקבות רצח האחות טובה קררו שהוצתה למוות על ידי מטופל לא מרוצה.

האחיות זעמו כי מאז שהוגשו מסקנות הוועדה - הן לא יושמו כלל וכעת במסגרת ההסכם שנחתם עם האחיות הוחלט לגייס מקור תקציבי לכך ולהגדיל את תחושת הביטחון של הצוותים הרפואיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר