פרסום ראשון

גבאי בתי כנסת באלעד לראשי 'דגל': שטרן - המועמד הראוי

לאחר הודעת מאיר פרוש כי בנו ישראל פרוש יתמודד שוב לראשות אלעד, עשרות גבאי בתי כנסת פנו במכתב לראשי 'דגל' - בעד מועמד ליטאי. במקביל, ראשי הקהילות החסידיות בתמיכה בפרוש (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אבי שטרן (באדיבות המצלם)

הסערה סביב הבחירות בעיר אלעד: לאחר הודעת סגן השר מאיר פרוש כי בנו, ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, יתמודד שוב לקדנציה נוספת, לטענתו - בהסכמת מורי הוראה, השטח ב'דגל התורה' מתגבש סביב הרצת מועמד ליטאי לראשות העיר, זאת בטענה כי פרוש בהתמודדותו מפר את ההסכם ביניהם.

ל"כיכר השבת" נודע כי עשרות גבאי בתי כנסת ואנשי שטח מהעיר אלעד פנו במכתב לחברי הכנסת של 'דגל התורה' בו הם מבקשים כי לבדוק את האפשרות להציב את יו"ר דגל בעיר, אבי שטרן, כמועמד לראשות העיר.

הגבאים הנמנים על אנשי 'דגל התורה', העבירו מכתב ובו בקשה לבדוק את האפשרות להצבת שטרן במועמד, זאת על רקע הבהרת הדיין הגאון רבי יהודה סילמן - שפורסמה ב"כיכר השבת" - כי נערכות בדיקות מי הוא בעל הניסיון הניהולי הרב מבין המועמדים שהוצגו עד כה והובאו לשולחנו.

מכתב הגבאים לראשי 'דגל'

"אנו הח"מ נציגי קהילות דגל התורה בעיר אלעד פונים אל רבני התנועה והנהלתה", כותבים הגבאים, "ככל שהתנועה תקבל את ההחלטה, לאור המצב הנתון, להציב מועמד מטעמה בעיר אלעד, לבחור כמועמד את ידידנו יו"ר 'דגל התורה' אבי שטרן, אשר דלתו תמיד פתוחה לפנינו בכל עת ובכל שעה".

עוד הוסיפו הכותבים: "הרב שטרן הנהיג והצעיד את העיר קדימה, הן ברוחניות והן בגשמיות. עמל וסייע לבניית בתי כנסת מפוארים לקהילות בעיר. הוא המועמד הראוי מצדנו להנהיג את העיר ולעמוד בראשה בהצלחה רבה. מבקשים מכבוד נציגינו כי הדבר יעלה בפני רבני המפלגה".

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", אבי שטרן הוא אחד מן השמות שנידונו בפני רבני המפלגה לצד שמו של סגן ומ"מ ר"ע ירושלים יצחק פינדרוס וח"מ העיר ביתר עילית יוסי שטרית.

בכיר ב'דגל התורה' אומר ל"כיכר השבת", כי "מבלי להיכנס לשם כזה או אחר שיהיה מועמד 'דגל' לראשות העיר, עצם העובדה שכמות כה נכבדה של גבאים ופעילים, מנהלים שיח בתוך המפלגה על הצורך במועמד ליטאי לראשות העיר מדברת בעד עצמה".

מנגד, מתפרסם היום מכתב של רבני הקהילות החסידיות באלעד, לתמיכה במועמדותו של ישראל פרוש לראשות העיר.

מכתב התמיכה בפרוש

במכתב, כותבים הרבנים, כי "נודע בשער בת רבים גודל יקרת פעולותיו הכבירות של איש חי ורב פעלים, הרב ישראל פרוש הי"ו, ראש העיר אלעד, למען הגדל תורה ולהאדירה לשם ולתפארת בעירנו אלעד".

הרבנים מוסיפים, "בקריאה של חיבה לכל אשר לבו בקרבו ולכל החפץ לראות בהתפתחותה והמשך שגשוגה של העיר, לפעול ולהשתדל למען המשך כהונתו של הרב ישראל פרוש כראש העיר אלעד בשליחותם וכרצונם של מאורי התורה והחסידות ותושבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר