בניגוד לשרה

דיווח: מצבו של נתניהו בתיק 4000 קשה ונואש

מצבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000, תיק בזק, קשה ונואש, כך מדווח העיתונאי מוטי גילת ב'כאן'. מנגד, התיק נגד שרה ויאיר צפוי להיסגר למרות ההמלצה המסתמנת (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מצבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000, תיק בזק, קשה ונואש, כך מדווח העיתונאי מוטי גילת ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, מסתמן כי היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט צפוי לסגור את התיק נגד שרה ויאיר נתניהו, למרות שקיימות ראיות לשיבוש חקירה והמלצת המשטרה הצפויה בתיק.

מנגד, לדברי גילת, מצבו של ראש הממשלה עצמו קשה במיוחד ואפילו נואש.

יצוין כי לאחר חקירתו האחרונה, התבטא ראש הממשלה כי התיק נגדו קרס, ומטעמו נמסר: "אחרי החקירה היום, רה"מ נתניהו בטוח שתיק 4000 קרס סופית. הנתונים מוכיחים באופן חד-משמעי שהסיקור על נתניהו בוואלה בתקופת אלוביץ׳ נותר שלילי כפי שהיה כשוואלה היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת.

"לעומת זאת, דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי - לא רק בוואלה, אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל.

"איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהו פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4000 מתפורר".

מנגד, במשטרה הכחישו את דבריו ואמרו כי אומנם נתניהו הגיע מוכן לחקירה, אך "גם היום נותרו בעינם החשדות שהועלו ונחקרים נגד ראש הממשלה".

כזכור, על פי החשד סייע ראש הממשלה לאיש העסקים שאול אלוביץ', וזה בתמורה גמל לו בסיקור אוהד באתר "וואלה" שבשליטת בזק. גם נתניהו וגם אלוביץ' העלימו את קשרי החברות ואת ניגודי העניינים, ורק מאוחר יותר, בהוראת בית המשפט, נאלצו לחשוף כי נפגשו מספר פעמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר