נפתחה חקירה

שני בני אדם נשרפו למוות בחנות בתל אביב

כוחות הכיבוי איתרו שתי גופות, של גבר ואישה, במבנה חנות שפרצה בו שריפה לפנות בוקר. נסיבות האירוע טרם ברורות, ולאחר איתור הגופות נפתחה חקירת משטרה בנושא (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ב באלול תשע"ח | 02.09.18
זירת השריפה (צילום: כבאות והצלה מחוז דן)

שריפה פרצה לפנות בוקר (ראשון) בחנות ברחוב יהודה מרגוזה שביפו. במקום היו כנראה בני זוג, גבר ואישה - וגופותיהם אותרו בתום סריקות ממושכות במבנה.

האש פרצה בקומת קרקע במבנה בן שלוש קומות, מעט אחרי השעה 3 לפנות בוקר. מעל לחנות ישנן שתי קומות מגורים שבהן מתבצעים שיפוצים, ולכן הדירות במקום אינן מאוכלסות.

פרמדיקית מד"א סיאל דעבול סיפרה: "מרגע קבלת הקריאה הוזנקנו לכאן עם אופנועי מד"א אמבולנסים וניידת טיפול נמרץ, דווח שייתכן והיו אנשים במבנה, כשהגענו ראינו עדיין אש במקום ועשן סמיך, התקרה בקומת הקרקע שמעל החנויות קרסה וכוחות הכיבוי והחילוץ בסיוע פיקוד העורף סרקו במשך שעות לוודא שאין אנשים שנלכדו בפנים".

מהמשטרה נמסר כי נסיבות השריפה טרם ידועות והן נבדקות ונחקרות ע"י הגורמים המקצועיים לצד פעילות הכוחות במקום.

אבי יהודה, מ"מ מפקד תחנה אזורית תל אביב של שירותי הכיבוי, סיפר: "בסביבות 3:30 קיבלנו קריאה על שריפה בחנות בשוק הפשפשים. יצאו צוותים מתחנת יפו, ובסך הכל הגיעו שישה צוותים עם מפקד המשמרת שאול רחמים. מאותו רגע התחלנו בפעולות כיבוי. הכוחות הגיעו חמש דקות מרגע הקריאה. תחנת יפו נמצאת לא רחוק מפה. הקריאה התקבלה ב-3:30, וכבר ב-3:35 הצוותים הראשונים היו פה".

על עבודות הכיבוי אמר יהודה: "זו חנות טיפוסית בשוק הפשפשים, עמוסה בציוד. בשביל לכבות צריך לפנות את כל הסחורה מתוך החנות. מדובר בהמון ציוד והמון סחורה ועובדים לאט לאט. רק בשעה האחרונה הצלחנו להשתלט על האש ועכשיו אפשר לעשות את כל פעולות הפינוי. לפי ההמלצה של המהנדסים שהיו פה, כרגע אין חשש לקריסה של המבנה. להבנתי המבנה העליון בנוי בקונסטרוציה מעל למבנה התחתון, הוא לא נשען עליו, לכן אין סכנה כרגע".

מפקד מחוז דן מינה צוות חקירה מיוחד לבדיקת האירוע ברחוב יהודה מרגוזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר