צפו בווידאו

גפני בירך את הילדים בעברית - ותורגם לצרפתית

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ביקר בבית הספר ותלמוד תורה 'יסודי התורה' בו הוקם אגף לילדים עולים מצרפת. גפני בירך את הילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים (חדשות בארץ)

(באדיבות המצלם)

ביום שישי האחרון ביקר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (דגל התורה) בבית הספר ותלמוד תורה יסודי התורה של 'החינוך העצמאי ברעננה', בו נפתח לאחרונה אגף חדש עבור ילדים שעלו לישראל מצרפת בשבועות האחרונים.

הח"כ הבכיר ישב ושוחח איתם בעברית, שתורגמה באופן מיידי לשפה הצרפתית בידי אחד התלמידים, כדי שהילדים יבינו את דבריו.

"אנחנו אוהבים שבאתם לארץ", פתח גפני", "ונעשה הכל על מנת שאתם מהר מאוד תשתלבו כאן במערכת, תלמדו את הלימודים, הרב יעזור לכם: מי שלא יודע עברית, הוא יקדם אותו בענין של העברית, ומי שכן יודע, הוא יקדם אותו בענין של הלימודים".

"גם התלמידים שנמצאים כאן, יחיו איתכם ביחד ומהר מאוד תהנו בארץ ישראל. זה לא רק לעבור ממקום אחד לשני; ארץ ישראל היא ארץ הקודש, כאן יש את הכותל המערבי, קברי האבות וכל הישיבות הקדושות, התורה שנמצאת בארץ ישראל. אתם בעזרת השם תהיו מהר מאוד חלק מהענין".

"אנחנו בארץ ישראל אוהבים אתכם, ונעשה הכל על מנת שתוכלו להשתלב כאן במערכות. כאן בבית הספר עושים ויעשו הכל על מנת שבעזרת השם הקליטה שלכם תהיו בקלות ותצליחו בלימודים שלכם, ושגם למשפחה שלכם יהיה קל בארץ ישראל".

"ברוכים הבאים!", סיים גפני את דבריו לילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר