מאות אלפים נפגעו

מנכ"ל פלאפון: "התקלה הסתיימה; נעדכן על פיצוי"

הבוקר כינסה חברת פלאפון מסיבת עיתונאים כדי להתייחס לתקלה המביכה שנמשכה 24 שעות וגרמה לבעיות קליטה קשות למאות אלפי מנויים של חברת הסלולר (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מנכ"ל פלאפון רן גוראון (צילום: רוני שוצר, פלאש 90)

לאחר קרוב ל-24 שעות של תקלה נרחבת ומביכה במיוחד עבור חברת פלאפון, במהלכה לקוחות החברה (ולקוחות רמי לוי תקשורת שהרשת שלו עובדת דרך פלאפון) חוו שיבושים בהוצאה ובקבלה של שיחות והשבתה של האינטרנט הסלולרי, מכנסת הבוקר (שני) פלאפון מסיבת עיתונאים כדי להתייחס לתקלה שנמצאת לדברי החברה לקראת סיומה הסופי.

מנכ"ל החברה, רן גוראון אמר במסיבת העיתונאים כי "הרשת תקינה ויציבה. אנחנו משדרגים את רכיב hlr, והתקלה אתמול נובעת מפרויקט השדרוג הזה. החל מ-12:00 הבחנו בבעיות ברשת. הסרנו עומסים מהרשת, וגילינו שרת תקול שעליו מנויים שהמספרים שלהם מתחילים ב-6 ו-7".

"מרגע הזיהוי רץ עדכון תוכנה שהשיב שירות ללקוחות עד 20:30, השירות חזר ללקוחות. במשך הלילה המשכנו עבודות נוספות כדי לוודא יציבות ברשת שמנטרות בעיות ברשת. כרגע אנו מנטרים פונים בודדים לרוב כיבוי והדלקה פותר את הבעיות. החברה פעלה במהירות רבה זיהינו התקלה צוותים נרחבים פעלו להשבת השירות עדכנו הלקוחות כל שעתיים. בהקדם האפשרי נעדכן לגבי פיצוי הלקוחות. אשוב ואתנצל בפני לקוחותינו על חוויית השירות שחוו אתמול בכל רגע פלאפון מספקת את חווית השירות הטובה בישראל".

לדברי המנכ"ל התקלה אתמול קשורה לתקלה בשבוע שעבר שאף היא נגרמה מאותו שדרוג מערכת ולפי הערכות החברה מאות אלפי לקוחות נפגעו מהתקלה.

החברה מסרה מוקדם יותר הבוקר כי במהלך הלילה "הושלמו העבודות לטיפול במנויים שחוו אתמול שיבושים בשירות. לצד זאת, בחברה ממשיכים לנטר את הרשת ולטפל במקרים נקודתיים של חוסר זמינות".

כזכור, לקוחות החברה (ולקוחות רמי לוי תקשורת) החלו לחוות שיבושים בהוצאה ובקבלה של שיחות אתמול בשעה 11:00, כאשר גם האינטרנט הסלולרי הושבת. עדיין לא ברור כיצד החברה תפצה את הלקוחות המאוכזבים שחלקם גם מאיימים בתביעה כנגד פלאפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר