פוזר 'בואש' בחדרו של רה"י

בגלל האלימות: שוטרים פשטו על פוניבז' ועצרו 11 בחורים

כוח משטרתי גדול נכנס אל היכל ישיבת פוניבז' ובנייני הפנימיות, ועצר 11 בחורים שחשודים באלימות שהתרחשה השבוע בישיבה • רוב העצורים - מ"המחבלים" • בואש פוזר בחדר ראש הישיבה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג באלול תשע"ח | 03.09.18
המעצרים בישיבה (צילום: אבי ר. / תמונה ראשית, ארכיון: איתמר זינגר, #דוסינייעס)

11 בחורים מישיבת פוניבז' נעצרו בשעה האחרונה (שני) בשטח הישיבה, בפשיטה משטרתית מתוכננת מראש. במקביל, כמה בחורים מ'פלג המחבלים' פיזרו בואש בחדרו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

גל המעצרים הנוכחי בא בעקבות מקרי האלימות שאירעו בימים האחרונים בהיכל הישיבה, בהם השליכו צעירים אלו על אלו סטנדרים וחומרים צורבים שונים, אך יצא לפועל כשהגיע דיווח על ריב נוסף שהחל היום.

ל"כיכר השבת" נודע, כי השוטרים היו מצוידים במידע מודיעיני מוקדם, על זהות החשודים במעורבות באלימות המדוברת בימים האחרונים, ופעילות המעצרים היתה מותאמת כמובן למידע זה.

ממראות האלימות בישיבה (צילום: "קבוצת המסדרון")

מדיווחים ראשוניים נראה, כי תשעה מבין העצורים משתייכים ל'פלג המחבלים' בישיבה, ורק שניים ל'פלג השונאים'.

במקביל, כמה מ'המחבלים' פיזרו חומר 'בואש' מצחין בחדר השיעורים של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין לו הם מתנגדים, זמן קצר לפני שהיה אמור למסור את שיעורו הקבוע לתלמידיו.

כידוע, האלימות המתרחשת כמעט מדי תחילת 'זמן אלול', היא חלק ממאבק על מקומות וטריטוריה, בהמשך למאבק הישן בין שני פלגי הישיבה.

מדוברות המשטרה (דן) נמסר: "בעקבות קטטה שהתפתחה בישיבת פוניבז' בבני ברק, כוח משטרה שהוזעק למקום על מנת להחזיר את הסדר על כנו, עצר לחקירה 11 מתלמידי ישיבה בחשד למעורבות בקטטה".

"המשטרה רואה בחומרה יתרה את המשך הפרות הסדר בישיבה, וקוראת להרגעת הרוחות. יחד עם זאת, היא תמשיך לפעול באפס סובלנות עם העבריינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר