צפו בוידאו

דרעי מחדש את המאבק נגד ישי: מתחבר עם מי שממורמר

השקט בש"ס הסתיים: יו"ר ש"ס אריה דרעי מחדש את ההתבטאויות נגד יו"ר יחד אלי ישי, זה על רקע התמודדות מפלגתו במספר ערים: "מתחברים עם מי שממורמר. העיקר - להוריד, לקחת" (אקטואליה)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
(תמונה: יעקב כהן)

דרעי מחדש את הקמפיין נגד ישי: במהלך כנס נציגי ש"ס התייחס היו"ר השר אריה דרעי למפלגת 'יחד' המתמודדת בערים רבות ברחבי הארץ: "לצערי אני חייב לומר משפט אחד שלא תכננתי להגיד".

"גם היום" אמר דרעי: "שזה כל כך ברור לכל מי שמחפש גרגיר של אמת, כולנו יודעים מה התנועה הקדושה עושה בכל מקום בארץ, מה התנועה עושה בכל עיר, הכל לכבודו של הקב"ה".

לדבריו: "לצערי הרב, מבחינת עשייה פעילויות, יש אנשים יש להם מטרה, לא איך מכפילים את הכוח אלא איך מורידים את הכוח, פשוטו כמשמעו, ואני לא רוצה לפרט".

דרעי הוסיף לתקוף: "אלו אנשים שרוצים להתחבר בכל מקום עם מי שממורמר, לא משנה התוצאה. העיקר - להוריד, לקחת, להחליש! אבל חברים, תזכרו שהחלשת הכוח של התנועה יבוא לידיי ביטוי בהחלשת המפעלים הקדושים".

דרעי הדגיש: "גם היום, שזה כל כך ברור לכל מי שמחפש גרגיר של אמת, כולנו יודעים מה התנועה הקדושה עושה בכל מקום בארץ, מה התנועה עושה בכל עיר, הכל לכבודו של הקב"ה".

בהתייחסות מרומזת להתמודדות של יונתן יוסף, נציגו של ישי, במועצת העיר ירושלים אמר דרעי: "הבחירות בירושלים יהיו קשות מאוד. לא מדבר על ראשות העיר, לא מתעסק בזה כרגע, אני מדבר על המועצה. תהיה תחרות קשה על כל קול גם בתוך הבית".

יו"ר ש"ס התייחס בנאומו להחלטות שקיבל בערים השונות, שם הוחלפו נציגים ותיקים, ואמר: "'זה כאב ראש להתערב בבחירות. מלבד השעות שישבנו אני מקבל הודעות מכל הממורמרים. אני קורא את הכל, אולי אני עושה טעות שאני מספר לכם, אבל אני קורא את כל ההודעות. אין לי שיקולים אישיים, כל כוונתי לטובת העניין כפי שאני רואה את זה. אנחנו דנים ברגישות כדי לא לפגוע במישהו".

כמו כן, דרעי התבטא כי מי שהקים מבחינה רוחנית את תנועת ש"ס בירושלים היה נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן: "כמה חודשים אחר כך, ב"ה, מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, שעזב את הרבנות הראשית, הצטרף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר