'אהל שרה' הפרו הסכם?

ההסבר לפינוי הילדים המיוחדים: "השתמשו בהם - ושיקרו"

אנשי ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט מתייחסים לראשונה לסערת פינוי 'הילדים המיוחדים' מבית הספר אהל שרה, ומטיחים בתגובה האשמות קשות • ההסכם שנחתם בין הצדדים - נחשף (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הילדים שפונו, וראש העירייה זייברט (באדיבות המצלם / דוד כהן, פלאש 90)

פרסום ראשון: אחרי שפינוי בית הספר לילדים המיוחדים 'אהל שרה' בידי עיריית בני ברק, עורר סערה ציבורית עזה, כשגם יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד מיהר 'לרכב' עליו, חושפת כעת העירייה בפני "כיכר השבת" את ההסכם שלדבריה הופר על ידי הנהלת בית הספר.

לפי ההסכם, כך מתברר, בית הספר קיבל בניין מפואר מהעירייה, ברחוב הקישון בעיר, בתמורה להתחייבות לפנות את מבנה בית הספר הקיים ברחוב אבוחצירא. אלא שלטענת העירייה, באהל שרה ניסו "לרקוד על כל החתונות" ולקחת מהעירייה את שני המבנים.

עוד טוענים בעירייה, כי מסירת המבנה לאהל שרה, מצטרפת לשתי הקצאות נוספות במהלך הקדנציה הנוכחית. ''עיריית בני ברק דואגת לילדי החינוך המיוחד, למרות שכמחציתם בכלל לא תושבי העיר", מגדירים בעירייה את התנהלותה כלפי המוסד החינוכי.

מחאת הילדים והוריהם נגד פינויים, שלשום (באדיבות המצלם)

אנשי ראש העיר חנוך זייברט, תוקפים בשיחה עם 'כיכר השבת' את מה שהם מכנים ''הניצול הציני של הילדים המיוחדים על ידי הנהלת בית הספר, כדי לתקוף את העירייה''.

''לפיד והתקשורת החילונית התגייסו לטובת בית הספר, לא מתוך דאגה לילדים המיוחדים, אלא כי הם זיהו עמדה שאפשר לנגח בה את החרדים. מיצג השווא של אהל שרה, כי העירייה כביכול מתנכלת לילדים המיוחדים - הוא שקרי. העירייה דאגה להם מעל ומעבר, והם ידעו את זה, אבל לא היה להם בעיה לנצל את השנאה לחרדים כדי 'לסחוט' את העירייה''.

ההסכם הופר? (צילום מסך)

עוד אומרים בעיריית בני ברק בשיחה עם 'כיכר השבת': "העירייה דואגת לילדים המיוחדים, ולכל מוסדות החינוך שעושים עבודת קודש בתחום. גם לבית הספר אהל שרה, הקצתה העירייה שטח, ושיפצה מבנה מתאים לבית הספר במאות אלפי שקלים ברחוב הקישון".

"בגלל מצוקת הקרקעות למבני ציבור בעיר, חתמה הנהלת בית הספר לעירייה כי תפנה את השטח ברחוב אבוחצירא. בתמורה למבנה החדש ברחוב הקישון, כשמוסדות חינוך אחרים בעיר היו אמורים להיכנס לשטח זה".

"למרות ההסכם החתום", מוסיפים בעירייה, "בהנהלת בית הספר בחרו להפר את ההסכם ולא לפנות את המבנה ברחוב אבוחצירא. העירייה הציעה לבית הספר להישאר ברחוב אבוחצירא. כשהשטח ברחוב הקישון יילקח לטובת מוסדות חינוך אחרים - שנמצאים ללא שטח ומבנה ראוי - אבל גם את ההצעה הזו דחו באהל שרה".

"צר לנו על הילדים המיוחדים והוריהם שמנוצלים למאבק מלא שקרים והסתה נגד העירייה, נעשה הכל על מנת לסייע להם", מסכמים בעירייה את גרסתם לפרשה שכבשה את הכותרות בימים האחרונים.

תגובת 'אהל שרה' לטענות הללו טרם נמסרה, לפניית "כיכר השבת", וכשזו תגיע היא תתפרסם במלואה.

הנספח להסכם המדובר (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר