סימילאק בהכשר הבד"ץ

רבני בד"ץ העדה החרדית הגיעו למשרדי אבוט ישראל בכדי לתת את ברכתם להשקת סימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית

מוצרי סימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית מתקבלים בהתלהבות בכל הריכוזים החרדיים בארץ (מזון תינוקות, שיווקי)

רבני הבד"ץ במשרדי אבוט (צילום: יח"צ)

במשרדי "אבוט" ישראל נערך כנס השקה חגיגי ומרגש בהשתתפות רבני בד"ץ העדה החרדית ונציגי "סימילאק", היינו שם כדי להביא לכם סיקור מהשטח ולהרגיש מקרוב את השמחה וההתרגשות בבשורה הגדולה לאימהות המגזר החרדי.

מוצרי סימילאק למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית מתקבלים בהתלהבות בכל הריכוזים החרדיים בארץ, כאשר צרכני המהדרין שבים ומודים לסימילאק על השלמת המהלך המאפשר להעניק לכל תינוק תמ"ל איכותי המוכח מחקרית כתורם להתפתחות ולעיכול, בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

בכנס החגיגי בו נכחו מנהלי חברת אבוט יצרנית סימילאק ורבני ועד הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, סיפרו המשתתפים על המהלך המורכב, על המשאבים שהושקעו ועל התוצאות – שכבר ניכרות בשטח.

בכנס השתתפה משלחת גדולה מטעם בד"ץ העדה החרדית, שכללה ייצוג מכובד של רבני 'ועד הכשרות': הגאון רבי יוסף יהודה וייס – יו"ר רבני 'ועד הכשרות', הגאון רבי חיים יהודה כהן שליט"א, הגאון רבי גבריאל נויפלד שליט"א, הגאון רבי אברהם ישעיה סטאריק שליט"א, הרב פנחס בינדר, הרב עמרם בינדר, הרב יעקב וייס, הרב יעקב דוד ליברמן, הרב גבריאל פפנהיים, והמפקחים והמשגיחים מטעם הבד"ץ.

בשורת הכשרות

הרבנים הגאונים התקבלו בלבביות על ידי נציגי הנהלת סימילאק ישראל. במהלך המפגש ברכה הנהלת אבוט ישראל את הנוכחים והציגה בפניהם את פעילותה הענפה של אבוט העולמית – יצרנית סימילאק, המשווקת את סימילאק בלמעלה מ- 100 מדינות בעולם ומעסיקה 99,000 עובדים. אבוט העולמית שמה לה למטרה להנגיש את סימילאק למהדרין לכלל המגזר החרדי על כל גווניו בישראל ובארה"ב.

אין דבר העומד בפני הרצון

הרב פנחס בינדר, ראש מחלקת חומרי גלם - בד"ץ העדה החרדית, עמד בדבריו על כוחו המופלא של הרצון הטוב לגבור על כל מכשול, שהגיע לידי ביטוי פעם אחר פעם במשך תהליך ההכשרה שכלל בדיקת כשרות מדוקדקת לכל הרכיבים ותת הרכיבים שבכל אחד מחומרי הגלם והשמנים המרכיבים את הפורמולה, הוא ציין את חשיבותו הקריטית של מזון בכשרות מהודרת ליהודי החל משנת חייו הראשונה, כפי שנלמד ממשה רבינו שעוד בהיותו תינוק רך נמנע מאכילת חלב נוכרי.

הרב יעקב דוד ליברמן שליט"א – מפקח תעשיה בחו"ל - בד"ץ העדה החרדית, אשר נכח במפעל תקופה ארוכה בכדי להכשירו בפועל והשגיח מקרוב על כל פרט ופרט, סיפר על המסע המפותל בדרך לקבלת חותמת הכשרות, שיחות הועידה הרבות שנערכו בין רבני בד"ץ בארץ לבין מנהלי המפעל בקוטהיל שבאירלנד, הצורך במציאת פתרונות יצירתיים לקשיים שבדרך, הניקוי היסודי שעברו קווי הייצור וההקפדה המקסימלית על כל הנהגה והידור מלכתחילה שבלכתחילה, הוא הודה נרגשות לכל צוות סימילאק ואבוט בארץ ובחו"ל ולרבני הבד"ץ על העבודה המאומצת שמאחורי הקלעים.

אוכל כשר – מזון לנשמה.

הרב גבריאל פפנהיים – מנכ"ל בד"ץ העדה החרדית, תיאר בדבריו את השפעתו הברוכה של אוכל כשר על הנפש, הדעת והמחשבה, את חשיבות התחלת החיים עם מזון כשר למהדרין והבשורה הגדולה לציבור החרדי ברחבי תבל על האפשרות להעניק לתינוקות את המזון האיכותי של סימילאק בכשרות בד"ץ העדה החרדית, שהגיעה לאחר תקופה ארוכה של עבודה מאומצת עד להצלחה.

האירוע הסתיים בתחושה מרוממת ביותר, מתוך תקווה להמשך הדרך המשותפת בהכשרת מוצרים נוספים של אבוט לטובת ציבור צרכני המהדרין.

יעל רבהון מנכ"לית אבוט: שמחה גדולה לנו בבשורה החדשה – תוצאה של מאמצים כבירים ושיתוף פעולה הדוק בין כל הגורמים – צוותות סימילאק בארץ ובחו"ל, רבני בד"ץ העדה החרדית, ספקי חומרי הגלם ועוד, שעשו לילות כימים והתמודדו עם אתגרים רבים על מנת לברך על המוגמר ולהשיק את הפורמולה הייחודית התורמת לעיכול ולהתפתחות המוחית של התינוקות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית. קהילות חרדיות רבות ברחבי העולם מביעות התעניינות רבה ומבקשות לייבא את המוצרים גם אליהן.

היא ציינה את הסיעתא דשמיא המיוחדת שניכרה לאורך כל הדרך, כאשר ענקית התרופות העולמית "אבוט", נענתה לצרכי המגזר החרדי בהשקעה אדירה של משאבים והגשימה חלום למאות אלפי אימהות בארץ ובעולם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר