תמיכה בטרור

צפו: פשיטה על בית פעיל חמאס במזרח ירושלים

כוחות משטרת ירושלים בשיתוף אנשי שב"כ פשטו בתחילת השבוע על ביתו של פעיל חמאס במזרח ירושלים, שקיבל כספי תמיכה ומימון מארגון חמאס ותפסו 18 אלף שקל. צפו (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרת ירושלים בשיתוף אנשי שב"כ פשטו בתחילת השבוע על ביתו של פעיל חמאס במזרח ירושלים, שקיבל כספי תמיכה ומימון מארגון חמאס.

במהלך הפעילות פשטו הכוחות על בית משפחת פעיל החמאס וערכו חיפוש בבית, ותפסו כסף מזומן בסך כולל של כ-18,000 שקל. הכסף חולט והוחרם עפ"י צוו החילוט המינהליים.

במשטרה מציינים כי "פעילות זו הנה המשך ישיר לפעילות המתבצעת כל העת במגוון מישורים ע"י כוחות הביטחון נגד תמיכתם של ארגוני טרור במשפחות המחבלים, וכי בשנה האחרונה חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ-300 אלף שקל, רכבים ותכשיטים בביתם של יותר מ7 משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני הטרור".

עוד נמסר כי "מעורבות של תושבי ירושלים בפעילות כזו או אחרת הממומנת על ידי חמאס הינה עבירה חמורה ומהווה ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים. משטרת ישראל וגופי הביטחון ממשיכים לפעול בנחישות על מנת להגיע לכל מי שקיבל כספי טרור, הביע תמיכה ועידוד בפעילות טרור, רכושם יחולט והם יועמדו לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר