פרסום ראשון

הפגישה הלילית בין יו"ר ש"ס לבין המקובל שהובילה לאחדות

לאחר שורת ניסיונות כושלים להקים רשימה חרדית מאוחדת כלל-חרדית בטבריה, בשיאם אף הופרח איום בהליכה נפרדת, מסתמן כי פגישה לילית אחת שנערכה אמש, פרצה דרך (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס המקומית אצל הגר"ד קוק (באדיבות המצלם)

ניסיונות של הרגע האחרון למנוע את הפיצול ברשימות החרדיות בעיר טבריה, מסתמנים כמוצלחים: ל"כיכר השבת" נודע כי בשעות הקטנות של ליל אמש (רביעי), נערכה פגישה ממושכת בין יו"ר ש"ס בעיר אליהו זיגדון לבין המקובל הגאון רבי דב קוק.

המפגש מגיע כזכור שבועות לאחר הדיווחים על הקשיים בהם נתקלו ניסיונותיו של המקובל רבי דב קוק להקים רשימה חרדית מאוחדת יחד עם ש"ס, דגל התורה ונציגי הרב אברהם דב אוירבך, שבשיאם אף הופרח איום בהליכה נפרדת של שתי רשימות.

לאחר הפגישה הלילה, אומרים הצדדים ל"כיכר השבת", כי הם הגיעו לסיכומים שיבשילו ככל הנראה לכדי הליכה ברשימה מאוחדת. על פי הסיכומים, הרב קוק יקבל שריון לנציגיו במקום הרביעי (הריאלי) ובמקום החמישי.

מבית הרב קוק נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אנו תקווה כי אכן השלום המיוחל יצא לדרך ולא יהיו 'מפריעים', ונראה בקרוב את סגירת הרשימה החדשה, שתשלב את נציגי הרב. בעז"ה ניכנס לשנה החדשה מאוחדים".

"מדובר בבשורה משמחת מאוד בקרב הציבור התורני בעיר. ומכאן אנו מחזקים את ראשי ש"ס שלא נלאו, עשו מאמצים וויתרו רבות למען השלום. יוסי אוקנין חבר מועצת העיר הצהיר מספר פעמים על כוונתו לעשות הכול למען השלום, ומקומו מובטח לו בזה ובבא בס"ד", מסכמים בביתו של המקובל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר