נתניהו: מתנגד בתוקף לקיצור עונש למחבלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לדיווחים על תקיפה נוספת בסוריה: "ישראל פועלת כל העת למנוע מאויבינו מלהתחמש בנשק מתקדם" והודיע כי יתנגד לקיצור עונש למחבלים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: מארק ישראל סלם / פול, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית, לדיווחים על תקיפה ישראלית נוספת בסוריה ובמקביל לעובדה כי בצה"ל נשקלת האפשרות להעניק חנינה למחבלים רוצחים.

בפתח דבריו התייחס ראש הממשלה ליום הכיפורים שיחול השבוע ואמר: "השבוע אנחנו נציין בבתי הכנסת ובבתי הקברות את יום הכיפורים, היום הקדוש ביותר לעמנו, והיום שבו לפני 45 שנים ספגנו מתקפת דמים, שעלתה לנו באלפי קורבנות.

"עלינו לעשות הכל כדי למנוע מלחמה. קורבנותיה מחריבים חיי משפחות והם פצע פעור בלב האומה. בה בעת, אם תיכפה עלינו מלחמה, עלינו לעשות הכל כדי לנצחה במינימום אבדות.

"לפני 45 שנים, שגה המודיעין בהערכה מוטעית של כוונות המלחמה של מצרים וסוריה. משהתבררו כוונות אלה מעל לכל ספק, וכשהסכנה כבר הייתה ממש לפתחנו, שגה הדרג המדיני שגיאה חמורה, בזה שלא אפשר מכת מנע. לעולם לא נחזור על שגיאה זו".

בהתייחסות מרומזת לסוריה אמר נתניהו: "בד בבד, ישראל פועלת כל העת למנוע מאויבינו מלהתחמש בנשק מתקדם. הקווים האדומים שלנו - חדים מתמיד, והנחישות שלנו לאכוף אותם - חזקה מתמיד".

באשר לאפשרות להעניק חנינה למחבלים, התבטא רה"מ: "אני מתנגד לכך בתוקף. אני יודע שזאת גם עמדת שר הביטחון, ולכן זה גם לא יקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר