תחליף אלטרנטיבי

מעשנים? יש לנו חדשות טובות בשבילכם

החלטות לשנה החדשה: נכון, להפסיק לעשן זה לא פשוט, והעישון כבר הפך לחלק מהשגרה של רבים. מה אם היינו אומרים לכם שישנה חלופה מספקת לסיגריות שמעלימה את הריח והלכלוך? (MENׂׂ, שיווקי)

חייב לעשן? לפחות בלי הריח המסריח. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

הסיגריות האלקטרוניות הפכו כבר מזמן לחלופה לעישון סיגריות ומומחים רבים בעולם ממליצים למעשנים על מעבר לאיוד, כחלופה אשר מפחיתה באופן דרמטי את הנזקים הנובעים מעישון. אבל הספקנים עדיין לא בטוחים שאיוד באמת מצליח להחליף את חווית העישון.

אם גם אתם חשבתם לא אחת אם יש אפשרות אחרת, שתפחית את נזקי העישון. התשובה היא: כן.

על מה אנחנו מדברים? JUUL הינו מכשיר חדשני לאיוד ניקוטין, שנוצר ועוצב במטרה להיות חלופה מספקת עבור מעשנים שרוצים למזער את הנזקים שבעישון הסיגריות. את המכשיר המציאו מי שבעצמם היו מעשנים לשעבר, שידעו כמה האתגר גדול, אבל גם מה צריך לקרות כדי להתגבר עליו.

מפתחי הג'ול הבינו, כי התחליף צריך לדמות את ההרגלים ההתנהגותיים של עישון החל במשחק עם הסיגריה בין האצבעות, דרך השאיפה של העשן והמענה על הצורך בניקוטין

התחליף האלטרנטיבי לעישון | בלי ריח ולכלכוך | JULL ג'ול | לפרטים לחץ כאן

סיגריה אלקטרונית ג'ול. אילוסורציה. צילום: יחצ

אז איך זה עובד? שאיפה מהסיגריה האלקטרונית ג'ול מפעילה מנגנון חימום שגורם להפיכת הנוזל לאדים. כך התהליך נשאר נקי וחוסך את הצורך בחיפוש תמידי אחר מצית, אש או עשן. אבל לא רק זאת, כאשר "נפטרנו" מכל חומרי הבעירה, נעלמים גם העשן, הריח המסריח והלכלוך שנלווים להם, ונוצרים כתוצאה מעישון סיגריות ומוצרי טבק.

בלי טבק: בשונה מסיגריות, קפסולות ג'ול אינן מכילות טבק, או את 7000 רכיבי עשן הטבק, שנחשבים לגורם המרכזי לנזקים הנובעים מעישון. הקפסולות של ג'ול מכילות ניקוטין, שהוא החומר הממכר, אשר נמצא באינספור מחקרים כבעל נזק מזערי עד בלתי קיים בשימוש מדוד. זאת, בשונה מהטבק שהוא הגורם המרכזי לתחלואה הנובעת מעישון. ״ניקוטין אינו הסיבה למוות ולמחלות הנובעות מעישון, אלא הבעירה והרעלים שהסיגריה מייצרת״, אמר ב-2017 ראש מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), ד״ר סקוט גוטליב

מפחיתים את נזק העישון: אם כבר מצאתם את עצמכם מעשנים, חשוב שתדעו כי מחקר של ארגון בריאות הציבור באנגליה מצא כי נזקי האיוד נמוכים ב-95% לפחות לעומת עישון טבק. וכמובן, פחות ריח מסריח ולכלוך שגרמו לכם בטוח לא פעם ולא פעמיים לקבל נזיפה מבן משפחה, חבר, ואפילו זר ברחוב.

איוד באמצעות JUUL ובכלל אינו מיועד לקטינים, או למי שאינם מעשנים או שכבר הפסיקו לעשן סיגריות רגילות. המטרה של איוד היא להציע אלטרנטיבה למעשנים, אך עם הפחתת נזקים משמעותית ביחס לעישון.

התחליף האלטרנטיבי לעישון | בלי ריח ולכלכוך | JULL ג'ול | לפרטים לחץ כאן

סיגריה אלקטרוניתJULL ג'ול. אילוסטרציה. צילום: יחצ
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר