ראיון חג

יניב בן משיח: השם זיכה אותי להגשים חלום

גדול הזמר המזרחי, יניב בן משיח בראיון חג ב'כיכר השבת' בו מספר על הקריירה החסידית שלו כזמר חתונות על סערת "הראש בעננים" ועל מה שנותן לו השראה וכוח (מגזין, מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יניב בן משיח הוא שם של דבר במוזיקה המזרחית בישראל ולא רק בציבור הדתי. שיריו מושמעים בקהלים רבים והוא מופיע בכל רחבי הארץ באירועים שונים.

בראיון חגיגי לרגל חג הסוכות, מספר יניב בן משיח על תחילת הקריירה שלו כזמר חתונות חסידי שמבצע מידי ערב את שיריהם של גדולי הזמר החסידי ועד לפריצה הגדולה כזמר מזרחי עצמאי שיוצר להיטי ענק. הוא מתייחס גם למוזיקה החסידית, "מתגעגע ואוהב בעיקר את השירים השקטים, את המהירים קצת פחות", הוא אומר בחיוך.

הוא מתייחס גם לסערת 'הראש בעננים' השיר שעורר מחלוקת בשל תכניו וטוען כי הוא אינו מצטער כלל עליו. "במבט לאחורה זה עשה לי רק טוב. זה עורר עניין. כולם רוצים להיות שמחים, כולם שותים בחגים. דווקא אצלנו החרדים שעושים "לחיים" אמורים להבין את זה יותר. אני גאה במה שהקב"ה נתן לי לעשות. בגלל שאני בטופ מחפשים אותי בציציות ואני לוקח את זה ברוח טובה".

הוא מספר על תהליך היצירה ובחירת השירים שלו וגם נותן טיפ משמעותי לאמנים חדשים, "אף פעם לא יוצרים להיט. אלא עובדים קשה קשה והלהיט מגיע אחרי זה בסיעתא דשמיא".

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר