הבחירות בירושלים

'ישראל ביתנו' נגד אלקין: "אובדן עשתונות"

"השר לענייני אופורטיוניזם", כך מכנים בסיעת 'ישראל ביתנו' את המועמד השר זאב אלקין, וטוענים ל"אובדן עשתונות" מצדו, לאחר שהאשים את ליברמן ודרעי בקומבינה (אקטואליה)

אלקין וליברמן. ארכיון (צילום: פלאש 90)

הסערה סביב הבחירות בירושלים: לאחר תמיכת ש"ס ו'דגל התורה' במועמדות משה ליאון לראשות העיר, ולאור תגובת השר זאב אלקין על הקומבינה של דרעי וליברמן, ב'ישראל ביתנו' משיבים במתקפה חריפה נגד אלקין.

בהודעה מטעם סיעת 'ישראל ביתנו' נמסר כי הסיעה "מתמקדת בבחירות בירושלים בקידום רשימת הצעירים שלה, 'ירושלים ביתנו', המתמודדת בפעם הראשונה למועצת העיר".

"האשמותיו חסרות השחר של השר לענייני אופורטיוניזם, זאב אלקין, מצביעות אך ורק על מצוקה אישית ועל אובדן עשתונות", טוענים במפלגתו של ליברמן.

לפי 'ישראל ביתנו', "עצם העובדה שהשר אלקין, שמעולם לא התעניין בנושאים מוניציפליים ושאינו תושב ירושלים אלא תושב כפר אלדד, החליט ברגע האחרון להתמודד לראשות העיר, בעצה אחת ובתמיכתו המלאה של ראש העיר הנוכחי ניר ברקת, מצביעה על כך שאכן מדובר בניסיון השתלטות של אלקין, יחד עם ברקת, על תנועת הליכוד.

"החלטת סניף הליכוד בירושלים לרוץ למועצת העיר ברשימה נפרדת, תחת השם 'מחל', ולא לתמוך בשר אלקין לראשות העיר, רק מוכיחה שגם שם סבורים כי מדובר בניסיון השתלטות על תנועת הליכוד ולא בניסיון לקדם את העיר ירושלים".

בהודעת הסיעה נאמר עוד כי "יו"ר 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן, הבהיר יותר מפעם אחת, שאף שמשה ליאון הוא חבר אישי שלו, הוא אינו מתערב בבחירות לראשות העיר. גם תמיכתן של תנועות ש"ס ו'דגל התורה' במשה ליאון, אינה צריכה להפתיע, שכן מדובר במועמד המוביל".

כזכור, אמש, בהודעה ממטהו של המועמד לראשות העיר, השר זאב אלקין, נאמר כי "אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים, נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים".

בהודעתו, מודה אלקין לראשונה כי דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחצים על רה"מ נתניהו שלא יתמוך בו: "דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר, ונכשלו".

"למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם", אומר אלקין, "עכשיו הזמן שלנו, תושבי ירושלים היקרים, חברים מכל המפלגות, להתאחד ולהוכיח להם כי הקומבינה הזאת לא תעבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר