נתניהו מאיים: "נסראללה יקבל מכת מחץ"

ראש הממשלה התייחס לאיומיו של נסראללה להשתמש בטילים מדויקים נגד ישראל וכן התייחס למתיחות עם מוסקבה בשל הפלת המטוס הרוסי ומותם של 15 חיילים (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים לאיומים של חיזבאללה ואמר בחוג התנ"ך שהתקיים בביתו כי "אם נסראללה יתעמת איתנו – הוא יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול לדמיין".

על פי הדיווח ב-ynet, נתניהו התייחס גם ליחסים עם רוסיה שמתוחים כרגע לאור הפלת המטוס הרוסי, "באשר ליחסינו עם רוסיה", הוסיף נתניהו, "שוחחתי עם הנשיא פוטין ערב יום כיפור, ממש לפני כניסת החג, והבעתי בשמי ובשם אזרחי ישראל צער על מותם של 15 אנשי צוות אוויר רוסים שמטוסם הופל על-ידי אש סורית. אמרתי לו ששורש הבעיה זה הניסיון של איראן להשתמש בשטח סוריה להתקפות נגד ישראל ולחימוש אויבינו כמו חיזבאללה".

"אמרתי לו שעומדת לנו הזכות להגנה עצמית, ועם זאת יש חשיבות גדולה מאוד לשמר את התיאום הביטחוני בין ישראל לבין רוסיה ולכן החלטתי לשלוח את מפקד חיה"א האלוף עמיקם נורקין למוסקבה במטרה כפולה: להמשיך להגן על אזרחינו, ומנגד - לשמר את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות", אמר ראש הממשלה.

כזכור, המטוס הרוסי הופל מאש סורית ועל פי תחקיר חיל האוויר הדבר קרה כבר אחרי שמטוסי ישראל כבר היו בשטח ישראל לחלוטין ולא כפי שטענו הרוסים כי המטוסים הישראלים השתמשו במטוס הרוסי כחיפוי לאש הסורית.

נתניהו אמר את הדברים כנגד נסראללה לאחר שמזכ"ל חיזבאללה איים על ישראל שוב לעשות שימוש בטילים מדויקים כנגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר