צרפת

מנהיגת הימין הקיצוני נשלחה להסתכלות פסיכולוגית

מנהיגת הימין הקיצוני בצרפת, מרין לה פן, נשלחה על ידי בית המשפט להסתכלות פסיכיאטרית זאת בגלל שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונות של ההוצאות להורג של דאעש (בעולם)

מרין לה פן (צילום: שאטרסטוק)

מנהיגת הימין הקיצוני בצרפת מרין לה פן נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית ע"י בית המשפט בצרפת לאחר שהעלתה בחשבון הטוויטר שלה תיעוד מהוצאות להורג של ארגון הטרור הרצחני דאע"ש.

הידיעה על כך הגיעה ממרין לה פן עצמה שגינתה את ההחלטה בחשבון הטוויטר שלה ואמרה: "חשבתי שראיתי הכול: אבל לא, על כך שהוקעתי את הזוועות של דאעש בציוצים 'הצדק' שולח אותי לבדיקה פסיכיאטרית. כמה רחוק הם יגיעו?" כתבה. "זה לא ייאמן".

ההחלטה לשלוח את לה פן להסתכלות פסיכיאטרית מגיעה בעקבות חקירה שמתנהלת נגדה נגד החלטתה לפרסם בשנת 2015 בטויטר שלה תמונות מהוצאות להורג של דאע"ש.

בית המשפט סרב לאמת את הודעתה של לה פן, אך ציינו כי זה חלק שגרתי מתהליך החקירה שכזה. לה פן, שהודיעה לבדה כאמור על החלטת בית המשפט הודיעה, כי היא לא מתכוונת ללכת לבדיקה.

"אני רוצה לראות את השופט מנסה לגרום לי ללכת", אמרה בתדרוך לכתבים, תוך שהיא ממשכיה לטעון שהשופטים רודפים אותה ואת מפלגתה ממניעים פוליטיים מתוך ניסיון להחליש את כוחה של "העצרת הלאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר