לקראת חג הסוכות

אנטישמיות בפתח תקווה: "יש דויסים, אבל לב של נאצים"

תושבים חרדים במרכז העיר פתח תקווה סובלים מרדיפה אנטישמית מתמשכת על-ידי שכנה מבוגרת, הכוללת פניות לביהמ"ש, תלונות למשטרה והשיא - התנכלות לסוכות, איומים ומודעות נאצה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
המודעה וסוכה שהושחתה (באדיבות המצלם)

תושבים חרדיים בבניין מגורים במרכז העיר פתח תקווה סובלים מרדיפה אנטישמית על-ידי אחת השכנות המבוגרות, כאשר ההתנכלות גוברת לקראת כל חג ומועד יהודי.

כעת, ערב חג הסוכות, זוכים המשפחות החרדיות בבניין, לרדיפה בלתי פוסק מצד אותה שכנה, כאשר עד כה, למרות התערבות בית המשפט והמשטרה, עדיין לא נעשה לכך סוף וההתנכלות נמשכת ומחמירה.

לפני כשבועיים פרסמה השכנה מודעה בבניין בה "הזהירה" את השכנים החרדים, כי "אתם מונעים מאיתנו להתמש בחצר הבית בטענה שזאת 'גינה', אז אם זאת 'גינה', אינכם רשאים להקים סוכות על 'הגינה'. לזה נתנגד בכל תוקף".

"אם מישהו מתכוון לעשות זאת חרף התנגדותנו", היא כתבה, "אנו מודיעים לו כי הסוכה עלולה להיות טמאה - מסיבה כל שהיא. זכרו - אף אחד לא יקים סוכה בגינה".

השכנים מיהרו לבית המשפט והוציאו כנגדה צו הרחקה, שהצטרף לפסיקה נוספת של ביהמ"ש לעניין מקרקעין, אך הפסיקה לא מונעת מהשכנה להמשיך בהתנכלות.

ביום חמישי האחרון, הזיקה השכנה פיזית לארבע סוכות שהוקמו בחצר הבניין, באמצעות זריקת אוכל מבושל ומרקים לתוך הסוכות, מה שהביא למקום עשרות חתולים. בנוסף, היא איימה על שכן שעסק בבניית סוכה כי חבל שהוא בונה כי היא "תשרוף לו את הסוכה".

במודעה נוספת שהיא תלתה בבניין היא כתבה: "יש אוכלי חזיר עם לב אדם, ויש דויסים פרזיטים עם כיפה על הראש אבל לב של נאצים".

שכן נוסף מספר, כי הוא התלונן מספר פעמים במשטרה כי בני הזוג מאיימים עליו שירצחו אותו, לא פחות, וכי הם מחכים ליום המתאים.

השכנים חוששים כי "העובדה שהשכנה ממשיכה בשלה, למרות הפניות למשטרה ולמרות פסיקת בית המשפט, מעוררת חשש כבד כי הגרוע מכל עוד לפנינו". לדבריהם, "השכנה ממש מזיקה לרכוש שלנו, היא מאיימת לשרוף דירות, ודבר לא נעשה".

תגובת המשטרה לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

אוכל שנזרק באחת הסוכות
אוכל שנזרק על אחת הסוכות
המודעה הראשונה
המודעה השניה
האיומים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר